Gå til innhold

Jenter som onanerer sammen

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Så en film om kvinners seksualitet. der var det noen venninner som fortalte at de pleide å onanere sammen, og ha konkurranser om hvem det gikk for først. synes det høres gøy ut, men tør ikke spørre noen. Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

En del av oss gutter/menn har hatt slike opplevelser i yngre år... men en konkurranse mellom jenter kan jo fort bli litt fake, ingen SER jo at det går, slik som oss gutta!

Ellers, så fortalte ei jente meg en gang at de var fire jenter som hadde gjort det sammen på en hyttetur en gang.... og på en leirskole, det hørtes opphissende ut.. icon_wink.gif

Skrevet

Kunne faktisk aldri falle meg inn å onanere sammen med venninnene mine!! Til det er onani altfor privat, synes nå jeg, da.

Men kanskje jeg begynner å bli litt gammeldags? Alle virker jo så frigjorte, men jeg tror noe av det som skrives her skal taes med en klype salt en gang i blant...

Anette

Skrevet

Hehe, Anette, da får vi nesten bare tåle å bli kalt "gammeldags", da.

Jeg har ihvertfall null interesse av gruppe-onani med venninner.12

Skrevet

Helt enig med sisttalende, begge to.

Jeg kan være med på mye, sammen med partner, men onani sammen med venninder??? nei, hadde ikke tent meg i det hele tatt!

Hadde jeg vært yngre og alt hadde vært nytt, kanskje. Men ikke når jeg nå har kommet dithen at kroppen min og seksualiteten min er min. Den deles kun med "partner"

Kanskje gammeldagse flere av oss her inne.. icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke med venninder - men kanskje med noen ukjente noen - mmmmmmmmmmmmmm tror jeg liker den tanken der JA icon_smile.gif

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg hadde aldri turt å foreslå noe sånt - men jeg må innrømme at det kunne vært spennende...

Skrevet

No way! Ikke før, ikke nå og ikke siden. Hva skulle hensikten med det vært dah???

Venner er venner. Sexpartnere er no' helt annet. Bortsett fra han som er både bestevennen og kjæresten min.

Onanert med vennene mine... *fnys*

Maiken

Skrevet

Jeg sier som resten av de gamle peppermøene icon_smile.gif her inne jeg,kunne aldri falle meg inn.

Kan heller ikke se for meg at det hadde gitt meg så utrolig mye.

Greit at sex og onani ikke er så tabu og "stygt" som det var før.Men å dra det helt ut er vel ikke nødvendig???

12

Skrevet

Men at gutter er litt mer interessert i å vise frem sine onani kunster til kompisene var faktisk ikke en hemmelighet icon_wink.gif12

Skrevet

Hehe, må nok være enig med de fleste her. Ikke med venninner nei! Men som et tillegg i sexlivet kanskje. Men en ukjent. Og om typen var med som en tredje part.. enten som kikker eller noe annet... bare fantasien begrenser det! icon_smile.gif12

Skrevet

For meg personlig ville jeg i allefall bli vanvittig opphisset av å være sammen med og se på jenter som onanerte sammen, og som slappet helt av i mitt nærvær og virkelig gikk inn for å få orgasme.

Jeg tror ikke jeg tuller når jeg sier at det kunne ha gått for meg uten at jeg berørte k##en min.

Det var da et vanvittig opphissende tema dere tok opp.

Skrevet

Onanere saman med veninner kunne eg ikkje ha tenkt meg. Jentesex derimot...12

Skrevet

Hei!

Jeg må visst henge meg på de samme holdningene som de fleste her selv om jeg er mann.

Jeg har aldri følt trang til å onanere sammen med kamerater. Tror ikke jeg hadde ævrt åpen nok til å gjøre det om jeg hadde ønsket det heller.

Jeg har heller aldri hørt andre menn jeg kjenner snakke om at de har gjort det eller ønsket det.

Nei, ikke noe gruppeonani på meg heller!

mvh

12

Skrevet

Hei!

Ja, jeg har faktisk gjort det EN gang, sammen med venninner, vi var vel rundt 14, og fant ut i fellesskap, at dette måtte vi prøve!

Vet ikke om det "gikk" på ordentlig for noen av oss, men vi syntes det var veldig spennende. Men har aldri kunnet tenkt meg å gjort det pånytt, nå. 12

Skrevet

Eg trur ikkje eg ville gjort da med mine venninner i full belysning. Er litt pysete sånn.Men om lyset var av, og det var lett stønning og at man vet at de koser seg ved siden av. Kunne jeg blitt opphissa. Men å sitte å sjå på mens gutta hadde gjort det sammen, hadde jo vert spennende.Sånn som "kåt voksen mann" seier.. Bare omvendt liksom.. icon_smile.gif12

Skrevet

Når jeg var yngre,det vil si før jeg og min aller beste venninne fikk barn,så onanerte vi ofte sammen,når vi ikke hadde typene våre på besøk(vi bodde sammen i to år).Og da vi var små,sånn 10-11 års alderen begynte vi å utforske vår seksualitet i sammen.

Men tilbake til onaneringen,vi drev på sånt til vi var rundt 19 år,da ble vi gravide.Syns det var kjempe ok,dessuten fikk vi en del latterbølger i sammen når vi holdt på.Kunne ikke tenkt meg å gjort det nå etter at jeg ble mor,er blitt litt mer tilbakeholden en jeg var då.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Har onanert sammen med en venninnde en gang jeg også. Vi var vel 13-14 år, hadde ikke konkuranse eller noe sånnt, bare kosa oss sammen noe som førte til litt av hvert (skal ikke gå mer innpå det her). Det var suuuuper opphissende og deilig. Nå er jeg 18 år, har samboer og ville aldri gjort noe sånnt igjen, men jeg er glad for at jeg prøvde det ut så slipper jeg å være nyskjerrig=o)

Sunshine icon_lol.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og onanerte ved siden av veninna mi da vi var små. Så vokste vi oss blyge... Husker at vi diskuterte våre forskjellige teknikker icon_wink.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

I internatet på en folkehøyskole på Østlandet, for ca 10 år siden, forekom det at tre jenter onanerte sammen. (hi-hi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...