Eføy Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg skal ha en enkel brudekjole. Håret skal jeg ha hengende ned (har langt hår), men likevel satt opp litt bak..om dere skjønner hva jeg mener.. Jeg skal ikke ha slør. Smykkene jeg skal ha er disse: http://www.lisenett.no/brudesmykker.shtml Det er Nr sm03. Nå har jeg funnet en tiara som er lik smykkene på Ebay..Har egentlig lyst til å kjøpe denne, men vet ikke om det kan bli for mye smykker? http://cgi.ebay.com/Wedding-Bridal-Crystal...%3A3%7C294%3A50 (sorry lang link..jeg får det ikke til på annet vis..) Skulle gjerne sett noen bilder hvor de har på seg smykkene gitt.. Hva tror dere? Endret 2. januar 2009 av Eføy
Solstrålejenta Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hva som blir for mye smykker eller ikke er selvfølgelig smak og behag, men jeg tror den tiaraen vil passe kjempefint til de smykkene du har valgt For meg er det ikke for mye iallefall, men du må selvfølgelig ta i betraktning hva du føler at er deg...
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes du har valgt noen aldeles nydelige smykker og tror tiaraen blir fin til. Du sier at du har en enkel kjole og velger en forholdsvis enkel hårstil til også så da tror jeg faktisk at den tiaraen blir kjempefin.
Honey Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Vanskelig å si uten å se hverken deg eller kjolen. Men jeg har eksemplevis valgt bort halssmykke siden jeg skal ha perlediadem (headband) og kjolen har veldig avansert perlebroderi over brystet. I tillegg skal jeg ha matchende perler i ørene.
Eføy Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 Takk så mye for svar. Har nå bestilt noe annet å ha i håret, men klarer ikke helt å glemme tiaraen. Får se hva jeg gjør..Takk så mye for komplimenter om smykkene. Jeg er kjempefornøyd med de selv, og de er enda flottere i virkeligheten enn på bildet!
Eføy Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 Haha, bestilte tiaraen nå jeg. Kostet meg bare 90 kr, så da er det ikke mange kronene jeg evnt skulle angre på
Trudeluttan Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 De var kjempefine- både 'hårbåndet' og smykkene- gleder meg til å høre hvorda det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå