frk_ø Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg synes dette med hårfarging er vanskelig jeg gitt.. Etter å ha bleket håret i mange år, gikk jeg for noen måneder siden over til å lysfarge håret istedet, siden jeg tenkte dette vil være littegranne bedre for det stakkars håret mitt.. Men jeg sitter her med en grumsete og veldig lite fin lysfarge og var egentlig mye mer fornøyd med fargen/nyansen på håret da jeg blekte det!! Jeg er naturlig mørkblond. Er det noen andre som har synspunkter på dette? Takknemlig for alle svar og erfaringer! Endret 2. januar 2009 av frk_ø
Gjest Sativa Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Kan tenke meg at dette varierer veldig fra person til person. Hvordan fargen klaffer, hvilke farger man kler best osv. Jeg er blond fra naturens side, og pleide å bruke ulike lysfarger. Bleking har jeg bare prøvd hvis jeg skal farge etterpå med en annen farge. Jeg var veldig fornøyd med fargene altså, særlig de som hadde litt gråaktige pigmenter. Men det er meg da,
frk_ø Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Ja, det varierer sikkert veldig dette her-virker nesten som mitt hår "liker" bleking best, dvs at jeg synes fargen blir finere og jeg merker heller ikke noe forskjell på hårkvaliteten nå jeg bleker eller farger det, men det er kanskje fordi jeg bruker lysfarger og de inneholder vel blekestoffer de også Sativa; hvilke lysfarger/merker har du vært fornøyd med? Gråaktige pigmenter, er det askeblond og lignende?
hufsa! Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Heia,ja lysfarging funker vel kun på de med ganske så lyst hår.Det blir ikke som bleking overhode,har prøvd detta sjøl men blir gult.Så vil man ha lyst fint hår må mi nok forsette å bleike..Noen frisører bruker spesielt vannstoff som ikke skader så på håret, så du kan jo se om du kan finne de for det hjelper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå