Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Når jeg leser her på seksualitetsforumet skjønner jeg at veldig mange er opptatt av penisstørrelse. Det pussige er at "alle" jentene mener at sexpartneren deres, eller tidligere sexpartnere, har en penis som er langt over gjennomsnittet stor. Veldig få av disse jentene har faktisk målt penisen de snakker om. De baserer seg stort sett på øyemål, eller hvor stor gutten påstår at den er. Nå kan vi endelig få litt mer realistiske størrelsesanslag, hvis bare alle jenter går til innkjøp av disse kondomene: http://www.adressa.no/forbruker/article1172685.ece Det er godt å se at verden går fremover.
Gjest womenwomen Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Når jeg leser her på seksualitetsforumet skjønner jeg at veldig mange er opptatt av penisstørrelse. Det pussige er at "alle" jentene mener at sexpartneren deres, eller tidligere sexpartnere, har en penis som er langt over gjennomsnittet stor. Veldig få av disse jentene har faktisk målt penisen de snakker om. De baserer seg stort sett på øyemål, eller hvor stor gutten påstår at den er. Nå kan vi endelig få litt mer realistiske størrelsesanslag, hvis bare alle jenter går til innkjøp av disse kondomene: http://www.adressa.no/forbruker/article1172685.ece Det er godt å se at verden går fremover. NÅ - syns jeg snart fryktelig synd i mannfolka .. Må innrømme jeg holdt på å le meg ihjel ..... av det " nye kondomet " - men slapp av alle menn - jeg tviler på de blir en " bestselger " .
Gjest Pest Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, enda et godt bidrag til den 25cm lange, evigvarende diskusjonen om størrelser her på KG. Det kondomet er nok kun for de modigste, eller største. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Enda en grunn til å ikke bruke kondom Hehe, burde nok holde meg for god til å fleipe om at det går teorier i venninndeflokken om at det er de med minst utstyr som har minst oversikt på kondomer. Muligens pga færre ONS? Men takke meg til standard trojan eller condomi.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, burde nok holde meg for god til å fleipe om at det går teorier i venninndeflokken om at det er de med minst utstyr som har minst oversikt på kondomer. Muligens pga færre ONS? Men takke meg til standard trojan eller condomi. Oversikt på kondomer? Hva mener du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå