Tenshi Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Fikk meg en acer aspire 5920 til jul. Men skjønner ikke det der blåtann greiene. Trykker på knappen å får opp :"ingen apparater" What to do?! Endret 2. januar 2009 av Tenshi
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Vet ikke hva du prøver å nå, men for eksempel må man ofte aktivere på mobiltelefonen også.
Tenshi Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Når eg søker med telefonen kommer det ikke opp noe. Veldig plagsomt at det ikke fungerer. Er en blåtann knapp her. Men den slår det ikke på. Å når eg søker her finner eg ikke noe om blåtann
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Hva har du tenkt å bruke bluetooth til da?
feuerstein Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Fant dette på nett: "Haha, my girlfriend had the same issue, some acers are sold with the bluetooth button and the pop up that says it is turned on... but doesn't have the device installed. I suggest you check the retailer you purchased the notebook from. If you purchased it directly from the company, check your notebook specs online again." og "Although, the recent model in Europe has no Bluetooth and HD ROM." I UK ser det ut til at 5920 er solgt både med og uten blåtann, selv om alle kabinettene har blåtannknapp.
Gjest padawan Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 TS: sikker på at alt av riktig programvare/drivere er installert på maskinen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå