Gjest luring Skrevet 2. januar 2009 #1 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har møtt en gutt jeg liker, - men jeg er ikke helt sikkert på hva han er ute etter..... Jeg er faktisk på leting etter den rette , - er det dumt å spørre han om hva han er ute etter egentlig ? F.eks kanskje han vil egentlig bare bruke tid for å ha det gøy uten det utvikler til et forhold, - men det kan jo bli sårende for meg om jeg utvikler sterkere følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. januar 2009 #2 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes det må være helt greit å spørre. Samtidig kan det være påtrengende, så jeg ville ha nærmet meg temaet på en skpnsom måte, i et øyeblikk det passet seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 2. januar 2009 #3 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg spør ganske raskt... Er for gammel og livet for kort til å kaste bort tid på useriøse forhold... Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 3. januar 2009 #4 Del Skrevet 3. januar 2009 Synes det er helt greit å spørre. Spes om dere har hatt noen dater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 3. januar 2009 #5 Del Skrevet 3. januar 2009 Bedre før enn senere mener nå jeg, hvis han vil noe mer så burde han tåle at du spørr. Bare det ikke blir for mye press Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_love_* Skrevet 3. januar 2009 #6 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg spør ganske raskt... Er for gammel og livet for kort til å kaste bort tid på useriøse forhold... Hehe! Ler..... ja, synes det også. Dumt å finne flere måneder senere, selv er jeg også snart gammel så ønsker å finne det ut fort før jeg dater andre med god samvittig Redd at jeg skal skremme han bort, men skal spørre på pent måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 3. januar 2009 #7 Del Skrevet 3. januar 2009 Jada, finnes jo mange måter å spørre på... Trenger ikke fri heller! Hehe! Og hvis man har snakkket litt generelt om hva man vil ha ut av fremtiden, har man jo en viss ide om hva den andre tenker om forhold. Har nettopp selv "dumpa" en date fordi han ikke visste hva han var klar for... Har ingen ønsker om å være et eksperiment, og liker ikke når mannen er så usikker. En mann må iallefall ha en viss ide om hva han ønsker, slik at vi kan finne ut om det er med hverandre eller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_love_* Skrevet 3. januar 2009 #8 Del Skrevet 3. januar 2009 Jada, finnes jo mange måter å spørre på... Trenger ikke fri heller! Hehe! Og hvis man har snakkket litt generelt om hva man vil ha ut av fremtiden, har man jo en viss ide om hva den andre tenker om forhold. Har nettopp selv "dumpa" en date fordi han ikke visste hva han var klar for... Har ingen ønsker om å være et eksperiment, og liker ikke når mannen er så usikker. En mann må iallefall ha en viss ide om hva han ønsker, slik at vi kan finne ut om det er med hverandre eller ikke.... Ja, det er klart! Jeg vil også finne ut/få bekreftelse om det er gjensidige meninger om man har lyst å prøve å finne ut om man kan passe sammen. Jeg synes det er tragisk å bruke mange måneder på å få beskjed tilslutt at han har kanskje alltid hatt kun lyst på sex .feks. Forget it. Jeg er bare spent på hva han ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 3. januar 2009 #9 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har møtt en gutt jeg liker, - men jeg er ikke helt sikkert på hva han er ute etter..... Jeg er faktisk på leting etter den rette , - er det dumt å spørre han om hva han er ute etter egentlig ? F.eks kanskje han vil egentlig bare bruke tid for å ha det gøy uten det utvikler til et forhold, - men det kan jo bli sårende for meg om jeg utvikler sterkere følelser. Tror ikke de liker det. Det er best å bare hang out med de. De får angst i blikket dersom de er under 30 og du spør hva de vil videre. For dem blir det sjokk, da de såvisst ikke akter å tenke mer enn en dag frem i tid om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 3. januar 2009 #10 Del Skrevet 3. januar 2009 Merker man ikke det veldig for da, om han kun er ute etter sex eller vil noe mer? Og hvordan spør man på en diskrè måte i så fall? Har ikke så my erfaring med dating, eller hatt mange forhold, så er litt grønn. Han jeg dater nå er veldig rett fram med hva han ønsker og er veldig trygg, så det er veldig lett. Men han prater endel om fremtiden, og vi har bare vært på en date, og snakket endel i telefonen da, men det skremmer meg litt.. Han spør mye om hva jeg vil med livet, hvordan jeg ser på fremtiden osv.. Synes det er litt tidlig jeg da, men er jo koselig at han gir inntrykk for at han ser for seg en framtid med meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 3. januar 2009 #11 Del Skrevet 3. januar 2009 Merker man ikke det veldig for da, om han kun er ute etter sex eller vil noe mer? Og hvordan spør man på en diskrè måte i så fall? Har ikke så my erfaring med dating, eller hatt mange forhold, så er litt grønn. Han jeg dater nå er veldig rett fram med hva han ønsker og er veldig trygg, så det er veldig lett. Men han prater endel om fremtiden, og vi har bare vært på en date, og snakket endel i telefonen da, men det skremmer meg litt.. Han spør mye om hva jeg vil med livet, hvordan jeg ser på fremtiden osv.. Synes det er litt tidlig jeg da, men er jo koselig at han gir inntrykk for at han ser for seg en framtid med meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luring Skrevet 3. januar 2009 #12 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror ikke de liker det. Det er best å bare hang out med de. De får angst i blikket dersom de er under 30 og du spør hva de vil videre. For dem blir det sjokk, da de såvisst ikke akter å tenke mer enn en dag frem i tid om gangen. Vel, han er god over 30 år, og er en seriøs fyr. Og virker som er sjenert foran jenter, men vet ikke helt. Jeg har ikke så lyst å gå rundt i halvt år så tilslutt sier han kanskje at han setter pris på vennskapet vårt, som jeg trodde kanskje det skulle utvikler til noe mer...... Jeg har ikke lyst å gå rundt med usikre følelser, - har ikke så lyst å date med en som ønsker bare vennskap, greit å få litt bekreftelse på dette mener jeg kanskje. Men man trenger ikke å spørre igjen når man har fått bekreftelse for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solange Skrevet 3. januar 2009 #13 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er jo absolutt greiest for begge to å vite hverandres utgangspunkt, så et enkelt spørsmål om hva han tenker i forbindelse med å treffe deg og hvor han ønsker det eventuelt skal lede hen, må være helt greit å spørre om uten å skremme noen. Blir han skremt av spørsmålet, så er han antakelig heller ikke åpen for å se om det kan utvikle seg til noe annet enn vennskap eller uforpliktende moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 4. januar 2009 #14 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal vi se... Etter 4 dater så sa jeg at jeg ikke var ute etter noe tull...Jeg var i midten av 20 årene og hadde ikke tid til å rote rundt mer, da jeg ville være gift og ha barn innen fylte 30(han var 2 år yngre enn meg)... Han fridde etter 4 mnd, og vi er gift i dag Men nå har jeg alltid vært en rett frem person da, så en mann som ikke hadde taklet det, hadde det ikke funka med uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luring Skrevet 4. januar 2009 #15 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg spurte han hva han ville men så svarte han at han vet ikke, - og han tar det som kommer. Og sa at hvis det blir noe mer enn venner så får tiden vise, kan jo aldri vite sånt på forhånd, hvordan ville du ha reagert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 4. januar 2009 #16 Del Skrevet 4. januar 2009 Det kommer an på endel faktorer: Hvor lenge dere har kjent hverandre, hva slags forhold dere har til hverandre, hvordan dere prater sammen osv. For meg høres det helt fint ut, hvis dere ikke har kjent hverandre lenge. Han utelukker jo ingenting, og han avviser deg jo ikke. Tror nok han bare vil ha litt mer tid til å bli kjent med deg først:) Er nok noe av det samme jeg ville svart om han fyren jeg var ute med (som også er veldig seriøs og ordentlig) hadde spurt meg:) Selv om jeg vet at jeg godt kunne tenke meg å tilbragt mer tid med han og kunne fått det fint med han, så har vi kun vært ute en gang og bare pratet på telefon.. Er for tidlig til å definere hvor vi står, synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2009 #17 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg spør ganske raskt... Er for gammel og livet for kort til å kaste bort tid på useriøse forhold... Hehe! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2009 #18 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg har igrunnen begynt å ta det så fort de nærmer seg å tenke sex jeg.. eller, så fort de lar meg vite at de tenker på sex. Klar beskjed, jeg har ikke sex før jeg vet litt mer om hva som kommer etterpå. Er ikke ute etter å leke, så før vi har sex, trenger jeg å vite hva "vi" ønsker videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luring Skrevet 4. januar 2009 #19 Del Skrevet 4. januar 2009 Det kommer an på endel faktorer: Hvor lenge dere har kjent hverandre, hva slags forhold dere har til hverandre, hvordan dere prater sammen osv. For meg høres det helt fint ut, hvis dere ikke har kjent hverandre lenge. Han utelukker jo ingenting, og han avviser deg jo ikke. Tror nok han bare vil ha litt mer tid til å bli kjent med deg først:) Er nok noe av det samme jeg ville svart om han fyren jeg var ute med (som også er veldig seriøs og ordentlig) hadde spurt meg:) Selv om jeg vet at jeg godt kunne tenke meg å tilbragt mer tid med han og kunne fått det fint med han, så har vi kun vært ute en gang og bare pratet på telefon.. Er for tidlig til å definere hvor vi står, synes jeg.. Ja, man må vel bare ha tålmodighet har møtt 2 ganger - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 5. januar 2009 #20 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, man må vel bare ha tålmodighet har møtt 2 ganger - Da er det nok litt tidlig for han å garantere at det blir dere for evig og alltid, så jeg synes svaret hans var helt som forventet. Jeg har "mast" litt på min kjære, jeg møtte ham for en mnd siden og vi har hengt sammen omtrent daglig og oppført oss som kjærester. Han sier fremdeles at han vil ta ting med ro/som de kommer, men at han liker meg ekstremt godt og ser for seg at det kan bli noe veldig seriøst. Jeg tror et slikt svar er nesten det beste man kan få, og at man må slå seg til ro med at ting tar tid og går seg til. Jeg er like utålmodig som dere andre, jeg har egentlig lyst til å vite NÅ om dette kommer til å vare - hvis ikke vil jeg gjøre kort prosess og gå videre. Føler jeg allerede har gått glipp av mange sjangser og avvist flere menn pga han, jeg har gitt veldig mye for dette forholdet, og da er det litt irriterende å ikke få noen form for endelig bekreftelse. Men - som fyren din sier - det er jo ikke lett å vite alt på forhånd, særlig ikke så tidlig. Så lenge du får et svar på at han er klar og åpen for at det kan bli seriøst så må nesten det være nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå