Heart7086 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hehe, savnet en link der først:) trodde det var no slags test liksom:) Jeg har to hunder, en Alaska Husky tispe på 4 år, utrolig god hund! Kjempegla i alle mennesker og ikke redd noe som helst. AH passer også til så mye rart, både familie og enslige, trekk og tur, sykkel eller løv, i tillegg så er vår en "auper Dog" i skauen på høsten å leter opp elg til far (Vi som fikk beskjed om at AH IKKE var egnet til noe skikkelig jakt ) Så har vi en rakker på ca ca 10 mnd, en Akita Inu hanne. Han er jo ung enda, så tida får vise hva han duger til Men inntil videre er han en utmerket lydighetshund, og har også sett ut til å ha likt det lille han har sett av agility banen Kjempefornøyd med begge "rasene" Dette er ikke akkurat hunder som passer til førstegangshundeeiere(oj, for et langt ord..) , men har ingen problemer med å foreslå rasen for folk som VET hva de går til:) Endret 2. januar 2009 av Heart7086
la Flaca Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Haha, jeg rakk å tenke litt fra jeg leste tittelen til jeg leste innholdet i tråden, og innser at jeg antakelig er den rasen som jeg har nå; en eurasier. Sta og egen, men snill som dagen er lang, kan være litt sky, blir lett stressa av ukjente situasjoner (men det går fort over) og er en blanding av ekstrematlet og sofapotet. Men jeg er fornøyd jeg.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 hehe. samme her. jeg har en liten yorkshire terrier og den er så utrolig ydmyk, sjarmerende, søt og kosete, og vil bare leke med alle rundt seg. og er hele tiden glad! har aldri kjeftet eller trengt å heve stemmen en eneste gang.. jo engang når ho ikke kom når vi ropte, og da la ho seg flat ned og begynte å ynke.. hun ble da redd når vi hevet stemmen mot henne.. huff.. det var hjerteskjærende å måtte se.. så aldri mer, men har aldri trengt heller.. hun er utrolig lydig og lærevillig! hun elsker å slikke oss i ansiktet, men har dårlige nerver (blir lett redd og er ei lita pyse) akkuratt som mat mora si hehe jeg hadde aldri trodd at jeg skulle forelske meg så utrolig i den hunden der. så utrolig trofast og lojal og kommer på fanget når hun er enten redd eller kosesyk. kommer med engang vi roper og lyder kommandoer. har aldri opplevd så mye personlighet hos en hund før, så jeg er storfornøyd med både rasen og hunden! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå