Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det absolutt nødvendig å bruke iTunes når jeg skal ha musikk på min iPod??

Mange som sier at jeg må det, men andre sier noe annet... usikker jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skal laste ned musikk fra nettet, så trenger du for all del ikke å gjøre det fra iTunes, men det er et godt valg.

Enkelte bruker Spotify, eller LimeWire.Om du bruker LimeWire, så skal du være ops på virus.

Skrevet

Offentlig så skal du bruke itunes når du skal legge inn musikk på ipoden din. Du kan ikke bare kopiere og lime inn sånn som feks en minnepenn eller en creative mp3... Men du kan bruke andre typer programer som er lettere å bruke..

Jeg bruker SharePod i stedet for... Selv om itunes er verdens mest brukte musikk program, har jeg bare fått til å legge inn musikk via det noen få ganger.. Og jeg bruker alt for lang tid til at det er verdt det, blir bare sint av det ;)

SharePod har i såfall kommet godt ut i div tester jeg har lest...

Gjest Gjest_varsia_*
Skrevet

MediaMonkey og WinAmp er også gode alternativer. iTunes er altså ikke nødvendig for annet enn å oppdatere ipodens programvare.

Gjest padawan
Skrevet
MediaMonkey og WinAmp er også gode alternativer. iTunes er altså ikke nødvendig for annet enn å oppdatere ipodens programvare.

what *he said.

Skrevet

lastet jeg bare ned dem fra nettet da..? :) er programmene enkle å bruke?

Gjest padawan
Skrevet

for min del har jeg "altid" brukt winamå så for meg er det enkelt å bruke iallefall ;) en gang i tiden gikk det for å være et av de programmene med enklest brukergrensesnitt og det har ikke endret seg (brukergrensesnittet altså)

Skrevet
for min del har jeg "altid" brukt winamå så for meg er det enkelt å bruke iallefall ;) en gang i tiden gikk det for å være et av de programmene med enklest brukergrensesnitt og det har ikke endret seg (brukergrensesnittet altså)

Ønsker meg et datageni til jul jeg^^

Hehe!!!:) nå har ikke jeg peiling på hva brukergrensesnitt er, men det høres jo bra ut;) må vel prøve dem ut sikkerrt;)

Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet

Skjønner godt du er forvirret jeg :)

Brukergrensesnitt = det rent visuelle. At b.g.s. er det samme vil kort og godt si at programmets utseende ikke har endret seg. Knapper, menyer etc er som det alltid har vært.

For å laste ned programmene kan du enten gå til download.com og søke der, eller bare teste f.eks winamp.com eller hva det måtte være

Jeg brukte winamp før, men det har liksom ikke blitt noe mer i senere (men så har ikke jeg iPod heller, hadde jeg hatt det ville jeg nok sjekket winamp).

Kan legge til, uten å starte en enorm diskusjon: Dersom du har musikk på pcen før du legger inn iTunes vil iTunes kopiere all musikk og legge i sin egen musikkmappe. Dvs at om du har musikk i C:\Musikk vil iTunes kopiere de sangene til C:\iTunes\Musikk (det er ikke riktig mappe, men du skjønner poenget). Altså ender det med sløsing av plass på disken din.

Håper du skjønte litt mer nå :)

Skrevet
Skjønner godt du er forvirret jeg :)

Brukergrensesnitt = det rent visuelle. At b.g.s. er det samme vil kort og godt si at programmets utseende ikke har endret seg. Knapper, menyer etc er som det alltid har vært.

For å laste ned programmene kan du enten gå til download.com og søke der, eller bare teste f.eks winamp.com eller hva det måtte være

Jeg brukte winamp før, men det har liksom ikke blitt noe mer i senere (men så har ikke jeg iPod heller, hadde jeg hatt det ville jeg nok sjekket winamp).

Kan legge til, uten å starte en enorm diskusjon: Dersom du har musikk på pcen før du legger inn iTunes vil iTunes kopiere all musikk og legge i sin egen musikkmappe. Dvs at om du har musikk i C:\Musikk vil iTunes kopiere de sangene til C:\iTunes\Musikk (det er ikke riktig mappe, men du skjønner poenget). Altså ender det med sløsing av plass på disken din.

Håper du skjønte litt mer nå :)

hehe, tusen takk, ble litt klokere nå ja:)

God natt:)

Gjest padawan
Skrevet
Ønsker meg et datageni til jul jeg^^

da har du iallefall en ting du kan ønske deg til jul 2009. ;)

du kan disable (skru av) denne synkroniseringen og bestemme hvor du vil legge filene hvis du vil ha de et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...