Gjest kvinne 25 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Leste en annen tråd her om gamle gubber og at det er negativt.Ikke for meg hverfall,jeg liker de som er eldre enn meg,selv er jeg 25 år som liker kjekke gamle gubber Men hvor kan man treffer de ? Jeg er ikke den type til å gå på byen eller drive kjekking på nettet,vill heller treffer de i virkelighet og se om man merker noe kjemi.Kan man merke noe kjemi med bare øyekontakt ? Jeg har prøvd meg litt ute i butikker men som litt sjenert som jeg er trekker jeg tilbake.Skulle hatt litt mer selvtillit der.Så til dere menn der ute,hvordan skal jeg få sjangs på dere? er det øyekontakt som teller ?
Confidence Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Leste en annen tråd her om gamle gubber og at det er negativt.Ikke for meg hverfall,jeg liker de som er eldre enn meg,selv er jeg 25 år som liker kjekke gamle gubber Men hvor kan man treffer de ? Jeg er ikke den type til å gå på byen eller drive kjekking på nettet,vill heller treffer de i virkelighet og se om man merker noe kjemi.Kan man merke noe kjemi med bare øyekontakt ? Jeg har prøvd meg litt ute i butikker men som litt sjenert som jeg er trekker jeg tilbake.Skulle hatt litt mer selvtillit der.Så til dere menn der ute,hvordan skal jeg få sjangs på dere? er det øyekontakt som teller ? Øyekontakt og litt flørting og kanskje et lite "Hei!" ville hjulpet på meg i alle fall Er jo greit å vite om det virkelig var "connection" eller om det bare var noe jeg evt drømte
TannFe Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Når du er på et utested eller i en butikk : Hold blikket og smil søtt.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Øyekontakt og litt flørting og kanskje et lite "Hei!" ville hjulpet på meg i alle fall Er jo greit å vite om det virkelig var "connection" eller om det bare var noe jeg evt drømte Du er vel ikke "gammel"...du er da knapt en dag over 35, og følgelig er du ung!
Confidence Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Du er vel ikke "gammel"...du er da knapt en dag over 35, og følgelig er du ung! Hehe...er nok 41 men føler meg ikke som gammel allikevel. Men i forhold til 25 er jeg i alle fall eldre
Confidence Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Du er vel ikke "gammel"...du er da knapt en dag over 35, og følgelig er du ung! ...og nei...det var ikke meg selv som logget meg inn som gjest og skrev dette...
Gjest M34 Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 "Eldre menn" - jeg får litt sånn følelsen av tweedjakke, høy viker og sauseflekker på slipset jeg. Men det var visst eldre enn deg selv du mente ja. Vi gamlinger på 34 og sånn står nok i fare for å tro at det står noen bak oss hvis jenter i 20 årene smiler i butikken :D Øyekontakt kan være sterke saker det!
Gjest Hilde K S Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 ...og nei...det var ikke meg selv som logget meg inn som gjest og skrev dette... Nå knegg-lo jeg godt her.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er 30 og dater en mann på 45. Han har ikke hår på hodet, er maskulin og har barn fra før. Jeg er feminin og ungpikeaktig uten barn. Bra kombinasjon...;-)
Pingting Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 TS, hvor gammel er "eldre" da? Litt forskjell på en fyr på 40 og en på 85
TannFe Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 TS, hvor gammel er "eldre" da? Litt forskjell på en fyr på 40 og en på 85 Så har du jo alltid www.sugardaddyforme.com
Pingting Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Så har du jo alltid www.sugardaddyforme.com Ahahahahaaah! *kollapser i latter*
Gjest Daisy Dean Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 Men det var visst eldre enn deg selv du mente ja. Vi gamlinger på 34 og sånn står nok i fare for å tro at det står noen bak oss hvis jenter i 20 årene smiler i butikken :D Kjekkaser på 34 kaller jeg dere:)
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 Selv er jeg 25 år som liker kjekke gamle gubber Men hvor kan man treffer de ? Man treffer de gjennom jobben og bekjente! Eller du kan melde deg på kurs innen seiling, matlaging, reiseturer til spennendde destinasjoner der single og grupper er påmeldt, osv. Jeg synes din bruk av ordet "gubbe" er veldig uheldig...det høres negativt ut. Det heter menn. Mange kvinner på 25 og 35 liker menn som er 15 og 20 år eldre enn dem selv. Det er bare helt sexy! ;-)
Penny Lane Skrevet 15. januar 2009 #15 Skrevet 15. januar 2009 "Eldre menn" - jeg får litt sånn følelsen av tweedjakke, høy viker og sauseflekker på slipset jeg. Men det var visst eldre enn deg selv du mente ja. Vi gamlinger på 34 og sånn står nok i fare for å tro at det står noen bak oss hvis jenter i 20 årene smiler i butikken :D Øyekontakt kan være sterke saker det! Jeg er 21 år, å vil si at en mann på 34 er den ideelle alder for meg i disse tider! Menn er som vin
Gjest M34 Skrevet 15. januar 2009 #16 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er 21 år, å vil si at en mann på 34 er den ideelle alder for meg i disse tider! interessant ... tenker du da for en natt eller to i blant eller for noe mer også? For alder som et tall er jo en ting, men en del på min alder har jo et barn eller to og et havarert ekteskap i ryggsekken - da er man fort på litt ulike steder i livet. bare lurer
Gjest 36 Skrevet 15. januar 2009 #17 Skrevet 15. januar 2009 Venninnen min er 36 år, hun ser veldig ung ut og hun dater en kollega på 53. Hun er forresten gravid med sitt første barn med ham. så de flytter vel sammen snart. Han har 3 barn fra før (tenåringer)
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #18 Skrevet 16. januar 2009 Enig i at eldre at mange eldre menn er svært sexy. Det er noe med selvtilliten og erfaringen deres tror jeg. Jeg er selv 26 og har en elsker på 44. Han holder seg godt ved hjelp av kickboksing og stortrives med karrieren sin. Men må innrømme at jeg nok ikke tror vi kunne funket som kjærester, da vi er på så vidt forskjellige stadier her i livet. Men sexen er svært bra. Virkelig en fordel mange eldre menn har, etter årevis med erfaring og ulike kjærlighetsforhold Dessverre er det ikke alltid lett å vite hvordan man skal få ordnet seg en kjekk eldre mann. Det er jo endel såkalte "gamle griser" det ute Jeg møtte min gjennom internett, men man får mange slibrige svar dersom man annonserer at man foretrekker eldre menn på nettet. Mitt råd er å lete godt, og ikke gi opp, så kan det hende du finner en på nettet Eller eventuelt, hvis du bor i Oslo, stikke en tur på "Palace grill" ved Solli plass, der er det mange eldre oppegående kjekkaser. Min likesinnede venninne på 26 fant seg en 48 åring der i høst, og de er kjærester nå!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #19 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er 27 og dater en mann på 50, han er helt herlig. Trygg på seg selv, god økonomi og vet å sette pris på damer. Jeg sjekket han selv opp på et utested. Ta mot til deg og gå bort, si at du syntes han var kjekk og derfor valgte akkurat han... Lykke til
MonicaR Skrevet 22. januar 2009 #20 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg synes også at eldre menn er attraktive - men det er absolutt ikke et must. For meg er det vel heller å falle for glimtet i øyet, en væremåte, en utrstråling... Om "innpakningen" er 30 eller 60 spiller vel mindre rolle.... Endret 22. januar 2009 av Aniria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå