Gå til innhold

Fremdeles juletre i stuen...

Sari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinner meg opp selv jeg=)

Neida, det ståe her ennå, men skal vel hive det ut i løpet av søndag eller no tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver det som regel ut siste dagen før jeg begynner på jobb igjen. Jeg har hatt fri i dag, så første arbeidsdag etter jul er på mandag. Så på søndag skal jeg hive ut treet og ribbe huset for julepynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treet ble klipt i småbiter i dag og gikk i søpla like etterpå! Og de fleste nålene er støvsugd opp :).

Julepynten ellers får bli litt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står selvsagt her!Ingen julepyn før lillejulaften, så litt mer enn ei uke med jul syns jeg er greit.Treet kastes ikke ut før 20. dag jul. Kan til nød akseptere de som kaster ut jula 13.dagen... men for meg er det uforståelig at folk tjuvstarter 1. desember og dermed er drittlei 1. januar... Men men folk er forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står selvsagt her!Ingen julepyn før lillejulaften, så litt mer enn ei uke med jul syns jeg er greit.Treet kastes ikke ut før 20. dag jul. Kan til nød akseptere de som kaster ut jula 13.dagen... men for meg er det uforståelig at folk tjuvstarter 1. desember og dermed er drittlei 1. januar... Men men folk er forskjellige...

Vi pyntet heller ikke treet før lille julaften. Men nå er jeg lei av å ha barnåler i hele huset. Og resten av julepynten får stå en stund til :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Borealis

Juletreet står ennå, men bare såvidt! Stjerna er tatt av, og halvparten av pynten. Har bare satt meg ned for å ta en pause akkurat nå. Rundt meg står esker med julepynt og kaoset råder. Jeg hadde allerede for liten lagringsplass til å ta vare på pynten jeg hadde fra før, og i desember fikk vi enda mer. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av alt!

Jula skal ut av huset i kveld i hvertfall. Så får rydding og vasking vente til lørdag eller søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg kattunge en uke før jul, og han har revet ned treet opptil flere ganger. Så i dag røyk juletreet.

Har hatt en flott jul, men nå føler jeg at det er nok jul. I morgen ryker resten av julepynten.

Lurer vel egentlig på om jeg skal la julestjernene henge igjen i vinduet. Synes det er litt koselig med lys i vinduene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den. Her ryker det neste helg. (Men har plasttre så jeg slipper nåler overalt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjesten_*

Jeg holder på jula frem til 20. dag jul.

Lysene fra juletreet gir flott stemning så jeg fjerner det ikke før julas siste dag........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varer jula til 20 dag jul. Så treet skal iallefall få stå til neste søndag. Synes det er koselig med jul i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Treet er ute og julen over for min del. :)

Etter nyttårsaften har jeg alltid følt for å få julepynten vekk. Unntaket er lysene utenfor inngangsdøren, de får være en ukes tid til.

Ikke pynter jeg 1. desember heller, med unntak av adventsstake, adventsstjerne og lys utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Vi skal kaste treet ut i helja. Julepynten likeså. Men jeg skal kjøpe sånne oppbevaringsbokser i plast og legge julepynten i system. Feks alle ting som skal frem 1 søndag i advent skal i en boks, juledukene i en annen osv. Skal systematisere alt i huset etterhvert. Det trengs! Jeg er en håpløs perfeksjonist innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet juletreet igår. Trodde det som vanlig at det skulle bli trist uten treet og julepynten .. men det var rett og slett bare en befrielse. Har beholdt lysene ute på tre i hagen og på busken på trappen - ellers er alt borte. Idag var jeg og handlet litt julepynt på salget .. nydelige servietter og glitrende julekuler i gull så det skal bli koselig å finne det fram sammen med resten av julepynten i slutten av året. Har et skikkelig overlesset juletre - men jeg bare MÅ kjøpe noe nytt hvert år :ler:

Har laget meg et system på kulepynten. For ett par år siden kjøpte jeg meg masse bokser på Ikea - boksene fylles med pynt og legges i 4 store flytte-esker. 1 av eskene er advents-ting som skal frem først .. 1 av eskene er juletrepynten .. 1 eske er annen julepynt og 1 eske er rot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset ryker juletreet 13. dag jul. Så på tirsdag tar vi ned all pynten og hiver ut treet. Synes det er litt trist å pakke bort alt jeg. Er glad i julepynten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kashmir

Vi hiver ut jula i morgen. Rubbel og bit! Vi har heller ikke tre før lille julaften, men jeg går så fort lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å vente til 13. dag jul. Så lenge har aldri ett juletre fått stå her i huset men så har jeg aldri hatt ett tre som har "holdt seg så godt før heller. I fjor røk det 1.nyttårsdag,-nålene rauste av bare vi pusta når vi gikk forbi. Året før var rekord,-pynta treet lille julaften og ut natt til 1.juledag....hunden vikla seg inn i lysene og løp i full panikk under bordet med treet på slep,...så ikke så lekkert ut etterpå..stakkars hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står selvsagt her!Ingen julepyn før lillejulaften, så litt mer enn ei uke med jul syns jeg er greit.Treet kastes ikke ut før 20. dag jul. Kan til nød akseptere de som kaster ut jula 13.dagen... men for meg er det uforståelig at folk tjuvstarter 1. desember og dermed er drittlei 1. januar...

Helt enig!

Noen år tar jeg treet før 13. januar (dersom det drysser mye), ellers får det meste stå jula ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juletreet må ut imorgen, for det blir hentet mandag morgen når søppelbiløen kommer. Ellers hadde det sikkert fått stå noen dager til. Resten av pynten skal få stå til neste uke. Begynner å fjerne det når jeg går på friuke fra onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...