Gjest Gjest_kl_* Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Har lest om mange som har funnet flybilletter ned i 6000 kr. Hvor finner dere disse? jeg har lett litt og det billigste jeg finner er 11 000? noen tips om hvor man skal lete? reiser fra stavanger eller kristiansand?
gard Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hei Når på året har du tenkt å dra? Jeg ville sjekket KLM, Lufthansa, Malaysia airlines, SAS (via Bangkok) og kanskje Thai via Bangkok. Prøv finn.no samt flyselskapenes egne sider.
Gjest Gjest_kl_* Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Reiser i slutten av juni, så blir jo i skoleferien:-/ Så på asia air, og der var det noen til 5-6000, fra london, men det er vel nødt til å være pluss avgifter og div.?
gard Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Hei Ja, det stemmer. AirAsia begynner med en rute fra KL til London. Det kommer nok til å være billigere enn andre selskap men de har jo også for vane å ta ekstra betalt for en del andre ting...de er f.eks. veldig restriktive når det gjelder overvekt av bagasje, på de kortere rutene i Asia må man betale for maten osv osv. Hvordan dette blir på long-haul blir spennende å høre :-)
gard Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Sjekk denne artikkelen: http://www.dinside.no/reise/nytt/hva-skjer.../art796042.html
Gjest Gjest_kl_* Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Oi, jeg leste artikkelen nå. Dette var jo ekstremt billig! hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå