Julie Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei. Nytt år og tid for ny kalender! Noen her som har tips til fine kalendre? Gjerne noen som selges online Er svak for fine naturbilder og til en viss grad kunstneriske motiver. Var medlem av turistforeninga i fjor og fikk fin kalender fra de, men har ikke tenkt å være medlem der i år. Forslag mottas med takk. -Julie
Gjest Aurora Borealis Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg slenger meg på denne jeg. Var i en bokhandel i dag og så etter kalendere, men fant ingen som falt i smak. Jeg har ikke lyst på søte kattunger eller valper på veggen, ei heller bilder av kyr som beiter i enga eller fiskebåter i havna. Noen lekre naturbilder hadde vært fint, men da gjerne av den litt poetiske og drømmeaktige sorten. Kanskje en kalender med nordlyset hadde vært tingen? Eventuelt en fin kunstkalender. Men jeg synes det er de samme kunstkalenderne som går igjen år etter år, så det blir litt kjedelig. Been there, done that. Kalendere på nett hadde vært fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå