Gå til innhold

Stripe håret lyst igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Stripe håret?
Skrevet (endret)

Hei!

Hvis det er noen der ute som har litt peiling på hår og hårfarging så vær så snill å hjelp meg litt her. Jeg er opprinnelig ganske blond, men har det siste året farget håret mitt alt fra mørkebrunt til lysebrunt.

Det har seg slik at jeg begynner å bli litt lei av all farginga, så vil veldig gjerne har tilbake min opprinnelige hårfarge, men har desverre ikke råd til noe frisørbesøk. Tror dere det går bra at jeg striper håret mitt lyst med masse striper?

Dette er min nåværende hårfarge:

http://3.bp.blogspot.com/_3PQVWj_JEFM/SV5K...96141_17513.jpg

img-tagger fjernet. Se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,jag har gjort det flere ganger og da har håret vært sort! Men for all del det blir jo slitt og tørt.Beg med en god del striper og pass på å sitt lenge nok så de blir lyse.

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Hei!

Jeg vil på det aller sterkeste anbefale deg å gå til frisøren og få jobben gjort! Hvis du skal bli blond igjen bør du stripe det i flere omganger for å unngå store slitasjer på håret. Strip det først èn gang, vent i to måneder og strip det på nytt helt til du får den fargen du ønsker. Husk å bruke en god hårkur én gang i uken!

Har du ikke råd til å gå til frisøren, vent til du har det! Hjemmebleking er rett og slett ikke verdt det. Jeg snakker av erfaring. Vært gjennom akkurat samme greiene selv...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...