Gjest Gjest_mona_* Skrevet 2. januar 2009 #1 Del Skrevet 2. januar 2009 Litt dramatisk overskrift, men jeg hadde et lite uhell i formiddag. Jeg var å akte sammen med to av niesene mine. Med min flaks så greide jeg å treffe en stubbe. Hadde kun olabukse og stor fart så det var ikke veldig behagelig. Ble sittende i snøen i 5 minutter før jeg kom meg. Bør man til lege eller gynekolog? Har ikke smerter lenger, jeg er 22 år ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Del Skrevet 2. januar 2009 Så lenge du ikke har synlige skader eller smerter, er det ingen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. januar 2009 #3 Del Skrevet 2. januar 2009 Har du ikke smerter mer, gikk det nok greit med skjelettet. Hvis du slo deg kraftig i magen, kan kanskje en tur til legen være å anbefale hvis du kjenner at magen hardner og du blir blek og slapp. Men smerter varsler vanligvis lenge før det. Hvorfor tror du at du blir barnløs? Var du gravid eller mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 2. januar 2009 #4 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er kvinne, stubben fikk jeg i skrittet. Det var ikke veldig behagelig for å si det slik. Lettere ble det jo ikke av at alle som så det holdt på å dø av latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Del Skrevet 2. januar 2009 Våre reproduserende organer ligger godt beskyttet innenfor bekken benene, så der er vi heldige i forhold til mannen. Så du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå