Katta85 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har verdens beste kjæreste, og er så fryktelig glad i han. Siste tiden har det vært noen diskusjoner ang han har vært litt fraværende. I helgen fikk jeg vite hvorfor og har nå litt ondt av han. Han knakk plutselig helt sammen en morgen og fortalte at han var så sliten og lei av alt,men han ville ikke dra meg inne i det. Han trodde at han hadde blitt depresiv da han ikke følte noen som helst glede lenger, gledet seg ikke til helg eller noen ting. Han sa jeg var den eneste glede han hadde, men følte han ikke fikk gitt med den oppmerksomhet jeg fortjente når han følte det slik. Snille mannen tenker på meg oppe i dette når det er han selv han skulle tenkt på. Han skal nå på mandan bestille en time til lege for å få snakket litt, men lurte på om det var flere der ute som har opplevd dette som har noen gode tips til meg hva jeg kan gjøre? Synes det er så vanskelig. Synes jo det er så trist at han har det slik.. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre.. Ønsker gjerne å høre fra flere som har vært borti dette. Ble litt langt dette, men godt å få luftet tankene.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Bare støtt han og vær sammen med han hele veien. Det tror jeg er utrolig viktig. Etter at alt har roet seg kan du regne med at han elsker deg dobbelt så mye som nå!
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hei - dette kan jeg relatere meg til... Jeg tror nemlig at mannen min også er deprimert eller i alle fall har en solid midtlivskrise... (se tråden "så utrolig lei meg...") Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre, annet enn at jeg har fått overtalt ham til å se en psykolog, men jeg vet ikke om han har ringt ennå - vi er fra hverandre nå noen dager... For min manns vedkommende begynte det at det var meg det var noe galt med, til forholdet vårt, til han selv. Det er mange tegn som gjør at jeg tror han er deprimert, men problemet er vel at han ikke helt ser det selv....Jeg tror det er viktig å være der for ham, men samtidig gi han rom til å være alene med tankene sine også. Lykke til! Håper det ordner seg for dere!
Ethereal Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg syns han er flink som går til legen for å finne ut av det. Tror det beste er å være der for han. Fortelle han at du er tilgjengelig, men ikke mase og ikke spørre ''hvordan går det? er det noe jeg kan gjøre?'' osv hele tia.
Katta85 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Jeg syns han er flink som går til legen for å finne ut av det. Tror det beste er å være der for han. Fortelle han at du er tilgjengelig, men ikke mase og ikke spørre ''hvordan går det? er det noe jeg kan gjøre?'' osv hele tia. Jeg er også kjempe stolt av han at han faktisk har tatt tak i dette Han har nå blitt sykmeldt 2*14 dager, å fikk sist fredag vite at de trodde han hadde moderat depresjon.. Altså det har heldigvis ikke gått så alt for langt. Har nå startet på medisiner og håper å få en virkning av de om 2-6 uker. Stolt av gutten min å håper han får det bedre framover
vilja Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Hvordan gåtr de med dere? Føler selv at alt er trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå