Stronq Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei. Jeg har en samboer å vi har nå bodd ilag i noen måneder, men ser vell egentlig at dette funker dårlig for meg. Hvertfall etter han sluttet i jobben og ikke har gjort noe som helst for å finne seg en ny, el ordne noe som helst inntekt, dette sliter veldig på meg. Har prøvd å snakke med han om det og andre ting, men ender stort sett i krangel. Men det som skremmer meg er det som hendte her om dagen, han har adhd, men har aldri latt det gå utover meg før. Under en krangel dyttet han litt i meg, i sinne dyttet jeg (ikke hardt) tilbake, å da ble han så sint at han dyttet meg så hardt at jeg gikk rett i gulvet...... Da kom jo selvfølegelig tårene... å han ba om unnskyldning med engang... Jeg tørr ikke fortelle dette til noen, jeg skjemmes og får på en måte følelse av at det er min feil, ford om jeg innerst vet at det ikke er det...! Føler meg veldi rar nå.. Har bestandi vært den som sa at jeg ikke godtar noen form for vold, men når man sitter i det selv, da er det visst ikke like lett.. Tror ikke noen forstår det før de gjør det selv..... Hvordan gjøre det slutt uten at alt går over stokk og stein, hva skal man si? er så fryktelig glad i han.. Uannsett hva han har gjort har vi hadd det mye bra sammen.. Trenger råd...
Kamikatze Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Ja, få ham ut før dere lover å holde sammen også i onde dager...
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 En lat mann. Du velger selv, men har du virkelig lyst til å fø på ham?
Stronq Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Nei, er lei av at han sitter hjemme på ræva hver dag uten å gjøre omtrent noe som helst....
Kakee Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Du må bare sette deg ned med han og ta praten. (Etter å ha lest de andre trådene dine så er jeg ikke i tvil om at du gjør det rette.)
Stronq Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 takk, men det verste jeg vet er å såre et annet menneske, så blir jeg så svak når jeg ser hvor lei han blir seg og så kommer det vanlige: gi meg en sjangse, skal forandre meg osv.. er alt for dum snill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå