Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Molly
Skrevet

Jeg er gravid i 5 mnd. Kjæresten og jeg har hatt et godt sexliv stort sett hele veien. Han sier at han synes jeg er like sexy nå som tidligere og at han har like lyst på meg. Likevel synes jeg at den siste måneden har penisen hans vært mye slappere enn tidligere. Den starter helt stiv og god, men i løpet av akten blir den annerledes. Den er stiv nok til å gjennomføre sex, men bare så vidt. Har ikke lyst til å mase med han om hvorfor, men har noen av dere vært borte i det? Er redd for at han ikke tør fortelle meg at jeg ikke er så attraktiv lenger som han påstår

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan ikke være at han er bekymret for å skade babyen da?? Min mann "sliter" litt med dette, og tar ikke så ofte initativ til sex. Han er veldig bekymret for babyen når jeg ligger på magen/trykker på magen ol., jeg kverker jo ungen da som han sier (jeg må bare :ler: litt av han, er jo litt søt da).

Skrevet

kære molly jeg tror også mere på at han er bange for at skade babyen fleste mænd er ville med deres koner/kærester når de er gravide og synes de er sexye det er bare os som synes vi ligner på en kæmpe malke ko og føler så lidt attraktiv, snak med ham om det og fortæl ham at der er ingen fare for babyen sex er sundt i svangerskabet hvis lysten er der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje han synes du er sexy som aldri før, men har en tanke i bakhodet om at han er redd han skal skade babyen under akten. Skal ikke alltid mer til for å skremme "lillemann"

Skrevet

Min mann har det på samme måten. Han innrømmet etter to måneder at han syntes det var litt "ekkelt" at det var noen inni der fra før.... Men det er jo mange måter å ha sex på uten å måtte ha den inni...?

Bare at han inrømmet at det var et "problem" for han, gjorde saken mye lettere. Både for han og meg. Er jo litt følsom når man er gravid.

Jeg trodde rett og slett at han var utro når ikke jeg fikk like mye oppmerksomhet som før... Heldigvis kan jeg bruke som unnskylding for mine forskrudde tanker at jeg er gravid :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...