Gå til innhold

Hvor går jenter i 30-årene ut i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Da er jeg lei av familiemiddager og venneselskaper. Tenkte derfor at jeg skulle benytte de siste fridagene til en tur på byen! Oslo :)

Siden jeg ikke akkurat har vært byens konge de siste årene har jeg mistet litt oversikten over HVOR jeg bør gå ut for å kanskje kunne komme i prat med hyggelige mennesker, fortinnsvis jenter da :), i 30-årene.

Noen som har noe fine steder å anbefale?

John

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parkteateret f.eks. på grünerløkka er det ikke alltid så lett å komme seg hjem fra alene i hvertfall hvis det er det du mener

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

fant ikke noe som heter parkteateret?

Skrevet (endret)

- Soria Moria nattklubb rytmer for de i alderen 28-55 men mest i slutten av 20-årene/midten av 30-årene (tror jeg alderen ser ut til å være på de jeg ser der). Det er bra beats og folk kommer fra Frogner såvel som fra Bislett, Grünerløkken og sentrum til denne nattklubben på Torshov.

- Clodion cafe på Frogner

- Fru Burums på Frogner (veldig brunt men...)

- Herr Nilsen (live jazz, mye bra)

- Smuget (tidløst og evergreen, se etter bra live-konserter. Se opp for mange firmafester)

- Cosmo i Vika (om det finnes ennå da...)

- Bare jazz i Grensen, sentrum (spesielt om sommeren i bakgården): Diana Krall-stemning.

Endret av Perhaps
Skrevet
- Soria Moria nattklubb rytmer for de i alderen 28-55 men mest i slutten av 20-årene/midten av 30-årene (tror jeg alderen ser ut til å være på de jeg ser der). Det er bra beats og folk kommer fra Frogner såvel som fra Bislett, Grünerløkken og sentrum til denne nattklubben på Torshov.

- Clodion cafe på Frogner

- Fru Burums på Frogner (veldig brunt men...)

- Herr Nilsen (live jazz, mye bra)

- Smuget (tidløst og evergreen, se etter bra live-konserter. Se opp for mange firmafester)

- Cosmo i Vika (om det finnes ennå da...)

- Bare jazz i Grensen, sentrum (spesielt om sommeren i bakgården): Diana Krall-stemning.

Her var det noen bra tips :)

Ble Bjørungs og Lorry for meg i går. Hyggelig nok det! :)

Kanskje Soria Moria i dag...for der har jeg aldri vært :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Joda, lett å komme seg alene bort i fra parkteateret også alene, hvis du gjør som meg. Kommer dit klokka 0200 på natten. ;)

Skrevet
Her var det noen bra tips :)

Bjørungs og Lorry er også steder for folk i 30-årene ja. Bra steder. Det beste med å gå ut er folkene man kommer i snakk med. Og musikken selvsagt. Stedene må vite hva de spiller og selvsagt må de kunne styre sine volum.

Skrevet

Soria Moria Dancing er bare én fredag i måneden. Vet ikke når det er neste gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...