Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har angret i ettertid på at de har gjort det slutt? Jeg gjorde det slutt med min samboer i mange år for ca. ett år siden. Mye krangling og vonde ord i begynnelsen, men i det siste har vi pratet godt sammen.

Vi har ikke fått solgt leiligheten ennå så må ha mye med hverandre å gjøre. Jeg har truffet en ny og alt var fryd og gammen til å begynne med, men nå når forelskelsen har lagt seg litt så savner jeg eksen mer og mer. Han nye har de kvalitetene jeg virkelig har savnet så hvorfor savner jeg eksen så mye da?

Hva er galt med meg?

Er ikke gresset så mye grønnere på andre siden?

Jeg trenger virkelig råd for jeg bytter meninger hele tiden og vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre.

Noen her som har vært i samme situasjon.

Setter virkelig pris på å høre om det....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_smule_*
Skrevet

du savner eksen din nå for der måtte du kjempe for ting du savnet og ikke bare fikk de servert i fanget. å få det servert i fanget er bare kjedelig.

du innser ikke hva du hadde før det var borte.

og er du som mange andre kvinner og leter etter noenlunde samme type mannfolk hele tiden så, blir aldri gresset grønnere på den andre siden.

som regel er det like mye ugress med forskjellig farger på alle steder. el like grønt med nyanser på alle steder.

Skrevet

Der ser du hvor lett det er å drite på draget. Damer ass, klarer ikke å bare være fornøyd med det dere har. MÅ bare på død og live "se om det finnes noe annet". Holy crap ass.

Skrevet

Ja, hallo, det er ikke lett. Kan godt forstå TS litt her...

Det er lett å vingle litt og angre på sine valg i forhold til menn. Det er jo så mange av dem. Når man er nær blir man litt blind og på avstand ser man bedre.

Menn som synes alt er bra hele tiden og som tror alt vil ordne seg av seg selv er jo også håpløst. Så balanse er stikkordet her som alltid ellers.

Skrevet
Der ser du hvor lett det er å drite på draget. Damer ass, klarer ikke å bare være fornøyd med det dere har. MÅ bare på død og live "se om det finnes noe annet". Holy crap ass.

Det er en litt firkantet måte å se det på. Jeg ville så gjerne at det skulle fungere med eksen, men når alt han er ute etter er en hushjelp og en å tilbringe tiden sammen med så er det ikke så enkelt. Han ville feste som han ville og ha noen å komme hjem til. Egentlig tror jeg ikke han elsket meg selv om han sa det.

Fikk aldri noe oppmerksomhet utenom hjemmet og det gjør vondt. Nå har jeg funnet en som er som jeg ønsker meg, men er vel sånn at man vil ha en badboy. Kommer alltid til å elske eksen, men vi fungerer ikke så bra og kommuniserer ekstremt dårlig når det kommer til vanskelige ting.

Er vel sånn at når det blir slutt så husker man bare de gode sidene og ikke det som ikke var så bra.

Men ja kanskje jeg er helt håpløs siden jeg ikke blir fornøyd med noen av tingene. Takk til dere som svarte meg, setter pris på det.

Tiden vil vel vise hvordan jeg skal få løst dette.

Går jeg tilbake til eksen tror jeg det vil være veldig bra noen måneder så er det tilbake til det gamle. Gå fra han var/er helt jævlig så orker ikke gå gjennom det en gang til...

Skrevet

Hvorfor blit du tiltrukket av badboys?

Fordi de er spennende, og bestemmer over deg?, du liker det at de er bestemte, slik at du får bryne deg på dem, og føle at de bestemmer? Du prøver å forme dem til å bli snille "lam"?

Det går ikke. Finn heller en som er som han du har funnet nå.

Mye bedre for sjelelivet og ikke drive på med denne kranglinga hele tiden.

(Jeg har vært i et krangleforhold og Jeg hater krangling og missnøye.)

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg, ett år etter at jeg gikk fra eksen. Angret på at jeg hadde gått fra ham osv. Idag angrer jeg ikke et sekund, det var en grunn til at jeg gikk. Hadde vi prøvd igjen den gangen, tror jeg ikke det hadde vart lenge. Det er vel sånn, at man glemmer alt det negative etter en stund...

Skrevet
Det er en litt firkantet måte å se det på. Jeg ville så gjerne at det skulle fungere med eksen, men når alt han er ute etter er en hushjelp og en å tilbringe tiden sammen med så er det ikke så enkelt. Han ville feste som han ville og ha noen å komme hjem til. Egentlig tror jeg ikke han elsket meg selv om han sa det.

Fikk aldri noe oppmerksomhet utenom hjemmet og det gjør vondt. Nå har jeg funnet en som er som jeg ønsker meg, men er vel sånn at man vil ha en badboy. Kommer alltid til å elske eksen, men vi fungerer ikke så bra og kommuniserer ekstremt dårlig når det kommer til vanskelige ting.

Er vel sånn at når det blir slutt så husker man bare de gode sidene og ikke det som ikke var så bra.

Men ja kanskje jeg er helt håpløs siden jeg ikke blir fornøyd med noen av tingene. Takk til dere som svarte meg, setter pris på det.

Tiden vil vel vise hvordan jeg skal få løst dette.

Går jeg tilbake til eksen tror jeg det vil være veldig bra noen måneder så er det tilbake til det gamle. Gå fra han var/er helt jævlig så orker ikke gå gjennom det en gang til...

Her peker du selv på mange negative sider ved deres forhold. Les innleggene dine selv, så ser du at det ikke er det beste å prøve å få han tilbake...

Sikker på at det ikke er selve tryggheten i et etabler og sikkert forhold du ønsker?? Dette vil du finne etterhvert med en annen mann. Det virker ikke som du egentlig vil tilbake til han, men vil ha et forhold...

Ønsker deg uansett lykke til :)

Skrevet

For ikke å snakke om menn som er livredde for forpliktelse og skusler bort forhold med kjempefine damer som elsker dem...

Skrevet

Dere har selvfølgelig rett, takk for gode og bra svar og råd. Er nok ett forholdsmenneske og vil at vi begge skal gi og ta. Er bare så utrolig irriterende at det er så vanskelig å gi slipp. Har klart å gå så skal klare å komme gjennom dette også. Gleder meg veldig til den dagen jeg kan si jeg er over han. Noen menn er så flinke til å vite hva de skal si og gjøre for å få en til å tvile om man har gjort det rette.

Tusen takk igjen,dette trengte jeg:)))

Tar gjerne imot råd hvordan jeg skal komme helt over han. Nytter ikke kutte all kontakt da vi har leiligheten sammen og felles venner

Skrevet

Min erfaring er at gresset er IKKE grønnere!!

Guuuud som jeg angrer for at jeg forlot mannen min pga av en annen, trodde jeg hadde det ræva med Xn, men det var virkelig rosenrødt i forhold til hvordan jeg har det med min nye nå...

Skrevet
Min erfaring er at gresset er IKKE grønnere!!

Guuuud som jeg angrer for at jeg forlot mannen min pga av en annen, trodde jeg hadde det ræva med Xn, men det var virkelig rosenrødt i forhold til hvordan jeg har det med min nye nå...

fortell????

Skrevet

Hjelp, jeg står midt oppi det nå, skal avslutte et 8 år langt forhold. Fornuften sier at det er det beste, samtidig er jeg livredd for å finne ut at det vi gjør er feil. Vi er venner og enige om at det er til det beste, men herregud så vondt det gjør. Skjønner veldig godt hvordan du har det ts, håper du finner ut av det. Kan jeg spørre hvorfor dere fremdeles har leilighet sammen? Vi eier en leilighet og blir nødt til å selge, men i disse dager kan det jo ta en evighet. Fantastisk timing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...