Dixie Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Hva gjør man egentlig på St.Hansaften.... Arbeidsdag i morgen og regnvær.... Sukk, ingen grilling i allefall... Hvordan har dere tenkt å "feire" dagen da? Eller er det mest 16 åringer med sommerferie som feirer denne dagen??
Suzy Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Gå på kino kanskje??? Suz - uintressert i St.Hans
Sandman Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 Jeg kom deg i forkjøpet med en tråd på "Aktuelle Saker", jeg Dixie... :blunke:
Livets datter Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 St. Hans har jeg ikke "feiret" siden jeg var fjortis og smugdrakk øl (som jeg forøvrig ikke likte - og fortsatt ikke liker).
Dixie Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2003 Hei Sandman, så ikke det jeg.... Kanskje på tide å begynne å lese i litt flere forum en samliv, seksualitet og generell..... Men jeg er jo "nybegynner" enda, så gi meg litt tid......
Gjest Embla s Skrevet 24. juni 2003 #7 Skrevet 24. juni 2003 Jeg kom deg i forkjøpet med en tråd på "Aktuelle Saker"' date=' jeg Dixie... :blunke:[/quote'] Vel.. Jeg kom dere begge i forkjøpet med en tråd på generell. Spør hvordan dere andre feirer st.Hans
minniepus Skrevet 24. juni 2003 #8 Skrevet 24. juni 2003 Jeg og min kjære kjøpte sykler. Håper nå på fint vær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå