Gjest Frk_yeah Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg lurte på om det var noen som hadde noen forslag til hva et kjærestepar kan gjøre sammen av aktiviteter? Det kan gjerne være en sosial sport/aktivitet der en treffer andre folk. Vi har mange single venner, men jeg skulle ønske at vi hadde litt flere parvenner vi kunne finne på ting med. Kanskje vi kan begynne med en aktivitet hvor vi treffer andre? Noen som har erfaringer eller gode forslag??
Confidence Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg lurte på om det var noen som hadde noen forslag til hva et kjærestepar kan gjøre sammen av aktiviteter? Det kan gjerne være en sosial sport/aktivitet der en treffer andre folk. Vi har mange single venner, men jeg skulle ønske at vi hadde litt flere parvenner vi kunne finne på ting med. Kanskje vi kan begynne med en aktivitet hvor vi treffer andre? Noen som har erfaringer eller gode forslag?? Personlig vil jeg anbefale klatring. Inne om vinteren og ute om sommeren. Har bare positivt å si om den aktiviteten! Når jeg skriver dette nå begynner jeg å drømme om deilige solfylte dager på Hauktjern (Oslo) sammen med masse andre klatrer. Frisk luft, morsomme ruter og grillpølser Endret 2. januar 2009 av Confidence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå