Gjest Gitte Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Noen som har et fint dikt om å bli gammel? Jeg skal lese for mine foreldre i 50årslag så det kan gjerne være litt humoristisk..
Gjest Arran Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Let litt blant haldis Moren Vesaas sine. Hun har blant annet noen nydelige dikt om moden kjærlighet, men jeg kommer ikke på titler i farten.
Gjest Gitte Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Mamma og pappa hater sånne ting dessverre. Jeg kan ikke holde tale for da begynner jeg bare å grine, så må finne et dikt. Til og med pappa har fått beskjed om "null kliss". Så.. humor..
Gjest nbp Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 (endret) jan e wold har et som er utrolig fint, det heter gammel. Gammel. lever han enda? Endret 3. januar 2009 av nbp
Gjest Gitte Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 jan e wold har et som er utrolig fint, det heter gammel. Gammel. lever han enda? Takk! Men jeg finner det ikke....
Gjest nbp Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Takk! Men jeg finner det ikke.... det var hele diktet, 4 ord! det er det absolut geniale med det. når noen sier navnet på en persjon og alle da spør om han lever enda, da er du gammel :-)
Gjest Gitte Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Veeel... Ikke helt riktig som dikt i 50årslag. Men takk!
Gjest Gjest_lilly_* Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 når du blir gammel, å ingen vil ha deg, sett deg på taket, så kråka kan ta deg
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knyte skolissen og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede? her finner du flere: http://minlilleverdenidag.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå