shokosta Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Som single mann, må jeg bare innrømme at jeg har tittet litt på ulike nettsteder, for å hjelpe meg selv litt i savnet av en sexpartner. Har der kommet over Sybian maskinen, som synes å være det utlimate stimuleringsleketøy for single kvinner, og det er jo veldig trist at det bare finnes den type leketøy for kvinner, om man ikke da er av en annen legning enn meg selv. Er det noen på forumet her som har prøvd Sybian, og er den så god som det kan se ut som på ulike nettvideoer? Og - med den stive (unnskyld utrykket!) prisen på denne elskovsmaskingen, er det et marked for å leie ut maskiner som dette for dere single kvinner der ute?
Gjest Dr. feber Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror nok dette kun er på film og internett. Leie ut? Du tuller nå???? Hadde ikke ramlet meg inn i halvsøvne å leie en slik maskin...
Konservativ Mann Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Ultimate dildo thruster http://www.bondara.co.uk/components/popup/...4;image_id=2763 8 jukk i sekundet med en 20 cm dildo bør vel gjøre susen i romjulen?
Gjest womenwomen Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror nok dette kun er på film og internett. Leie ut? Du tuller nå???? Hadde ikke ramlet meg inn i halvsøvne å leie en slik maskin... Ble nyskjerrig - hva slags maskin er dette ? Hvordan ser den ut og " brukes " ? Nei kvinner vil nok ikke " leie " noe sexleketøy ....litt flaut kanskje ...he he Men kanskje de ville kjøpt ? Hei menn ! Kunne dere tenkt dere å " leid " en oppblåsbar dukke ???? he he Vell menn er menn .De leier t.o.m levende kvinner til slikt . Menn eier ikke den " flauheten " og sjenangsen over sine lyster - i like sterk grad som kvinner . Så at menn leier - det tror jeg gjerne . Mens kvinner liker nok best " å eie " - virker mer diskre .... Leier du - ja da må du jo levere det / den tilbake .... For en ekkel følelse . Hvis jeg først skal ønske meg en " maskin " Da ønsker jeg meg en mannlig robot jeg kan elske med , som kan klø meg litt på ryggen , gi litt massasje osv - en robotelsker hadde vært topp .Er så mye alene når mannen er på jobb : ) I fremtiden kommer det sikkert .... Får sende et ønskebrev til kina - de er visst flinke i å produsere roboter som ligner naturtro på menneske : ) Kommer en slik ut for salg - skal jeg kjøpe .
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Ultimate dildo thruster http://www.bondara.co.uk/components/popup/...4;image_id=2763 8 jukk i sekundet med en 20 cm dildo bør vel gjøre susen i romjulen? Er du fornøyd med den da? Kan den anbefales?
Gjest gjest kvinne Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Er du fornøyd med den da? Kan den anbefales? Den ser jo helt vanvittig RÅ ut ! Syns jeg ser jeg ligger der og holder godt godt fast i håndtaket ... hi hi Likte det håndtaket der ..... gjør det lettere å styre den som man vil : ) Huff - den var jævlig rå - tør ikke tenke på den i action ....offff
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Den ser jo helt vanvittig RÅ ut ! Syns jeg ser jeg ligger der og holder godt godt fast i håndtaket ... hi hi Likte det håndtaket der ..... gjør det lettere å styre den som man vil : ) Huff - den var jævlig rå - tør ikke tenke på den i action ....offff Ok, womenwomen. Er bare til å slå til da?
Gjest Womenwomen Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Som single mann, må jeg bare innrømme at jeg har tittet litt på ulike nettsteder, for å hjelpe meg selv litt i savnet av en sexpartner. Har der kommet over Sybian maskinen, som synes å være det utlimate stimuleringsleketøy for single kvinner, og det er jo veldig trist at det bare finnes den type leketøy for kvinner, om man ikke da er av en annen legning enn meg selv. Er det noen på forumet her som har prøvd Sybian, og er den så god som det kan se ut som på ulike nettvideoer? Og - med den stive (unnskyld utrykket!) prisen på denne elskovsmaskingen, er det et marked for å leie ut maskiner som dette for dere single kvinner der ute? Hvor " stiv " er prisen ca ? Den kan da ikke koste mange tusen lappene ? I såfall - om kvinner VIL - har de RÅD ....uansett .Er bare hva man prioriterer selv det .
shokosta Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2009 Mener den koster rund USD 1.400 - med tillegg for ulikt "ekstrautstyr" utover det som følger med som standard.. Og om noen skulle være i tvil - jeg har ikke maskinen, så mitt innledende spørsmål var jo helt akademisk... Men - et rått leketøy ser det ut til å være - skulle av og til ønske jeg var kvinne... (sukk..)
Gjest womenwomen Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Mener den koster rund USD 1.400 - med tillegg for ulikt "ekstrautstyr" utover det som følger med som standard.. Og om noen skulle være i tvil - jeg har ikke maskinen, så mitt innledende spørsmål var jo helt akademisk... Men - et rått leketøy ser det ut til å være - skulle av og til ønske jeg var kvinne... (sukk..) Ja 8988 NKR er ingen formue for 100 % TRYGG SIKKER SEX -de fleste kvinner som virkelig ønsker en slik - betaler nok det den koster uten problem ...om den kan bestilles " diskre " he he . Om de ikke har tilgang på mannfolk å har levd alene lenge . Jeg kunne godt betalt den prisen om jeg var singel .Men nå er jeg ikke det da .Så å kjøpe en slik i tillegg til gubben jeg har tilgang til - ville blitt litt drastisk ville nok gubben synes .... Men til single kvinner o.a - det er mye bedre å ha trygg sex med en slik dildo - enn å utsette seg for risiko sex med fremmede menn og risikere å få HIV o.a sexuelt overførbare sykdommer tross allt og allt det der surre med følelser inni bildet også - kan bli litt slitsomt med ONS .Og en slipper la seg friste til ONS like lett osv som kan være risikabelt .Pluss - ikke alle menn er" snille " - kan være skummelt å ta med seg en villt fremmed mann hjem for ONS ...Kan hende han blir både hissig , aggresiv og sinna .... og hva gjør man da ? Opplevde det selv engang - men kom meg ifra det helskinnet uten men og fikk han ut av leiligheten - før han rakk å gjøre noe galt ...heldigvis.Han må ha hatt psykiske problemer ..den mannen , uflax med den ONS ... Men så er dere advart. Berusede fulle menn - kan være skumle .Best å være forsiktig med fremmede og ikke ta de med hjem eller vise de hvor du bor etc ... En kan bli plaget av innpåslitne menn også i ettertid ... ikke lett å bli kvitt dem da . Så kozzzz dere jenter med disse leketøyene med god samvittighet - de er helt uskyldige egentlig .he he
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Carmen Electra tester en Sybian på Howard Stern show: http://video.google.com/videoplay?docid=7204552809505662901 Den bråker jo verre enn en påhengsmotor, så jeg tror naboene hadde begynt å lure litt hvis jeg hadde brukt den.
Konservativ Mann Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Er du fornøyd med den da? Kan den anbefales? Har ikke prøvd den, men så den faktisk demonstrert i et filmklipp en gang (under navnet "magic sex ball" eller lignende). Da var den så voldsom at den måtte holdes fast for ikke å hoppe rett av bordet på høyeste hastighet. Det bør holde for selv den mest kresne
Gjest womenwomen Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Har ikke prøvd den, men så den faktisk demonstrert i et filmklipp en gang (under navnet "magic sex ball" eller lignende). Da var den så voldsom at den måtte holdes fast for ikke å hoppe rett av bordet på høyeste hastighet. Det bør holde for selv den mest kresne Jeg er sikker på du er bra " hot " du konservative mann : ) Bak avisen " dine penger " og bak brillene , uten grådressen og stresskofferten - lurer det nok et råskinn : ) Vet ikke hvorfor jeg tror det .Men ditt " konservative nick name ... tenner meg litt og setter fantasiene i sving ..... hi hi Er det lov å flørte litt her inne også ? SMILE
Konservativ Mann Skrevet 3. januar 2009 #14 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er sikker på du er bra " hot " du konservative mann : ) Bak avisen " dine penger " og bak brillene , uten grådressen og stresskofferten - lurer det nok et råskinn : ) Vet ikke hvorfor jeg tror det .Men ditt " konservative nick name ... tenner meg litt og setter fantasiene i sving ..... hi hi Er det lov å flørte litt her inne også ? SMILE Først blir man beskyldt for å være "søt", nå dette. Hvor skal det hele ende?
Gjest womenwomen Skrevet 3. januar 2009 #15 Skrevet 3. januar 2009 Først blir man beskyldt for å være "søt", nå dette. Hvor skal det hele ende? Bare lurer - hvorfor kaller du deg " konservativ " ? Stemmer liksom ikke overens med dine innlegg ...
Gjest Naria Skrevet 3. januar 2009 #16 Skrevet 3. januar 2009 Har der kommet over Sybian maskinen, som synes å være det utlimate stimuleringsleketøy for single kvinner, og det er jo veldig trist at det bare finnes den type leketøy for kvinner, om man ikke da er av en annen legning enn meg selv. Jeg har ikke prøvd, og det frister heller ikke noe særlig for å være ærlig. Men det finnes noe tilsvarende for menn. Hvis jeg ikke husker helt feil heter den Venus 2000.
Konservativ Mann Skrevet 4. januar 2009 #17 Skrevet 4. januar 2009 Bare lurer - hvorfor kaller du deg " konservativ " ? Stemmer liksom ikke overens med dine innlegg ... Jeg er politisk konservativ.
Perhaps Skrevet 4. januar 2009 #18 Skrevet 4. januar 2009 Det virket like sexy som en gressklipper eller en påhengsmotor. Så kjedelig...
Mamame Skrevet 31. oktober 2018 #19 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg har prøvd den. Det er den sykeste og den beste følelsen jeg noen gang har opplevd. Den koster 15.000 med frakt. Men beklage hadde jeg hatt pengene hadde jeg ikke nølt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #20 Skrevet 1. november 2018 Jeg savner womenwomen... Anonymkode: 5edb8...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå