Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei:) Jeg skeia litt vel mye ut på nyttårsaften, og var rimelig dårlig i hele går...Dette var første gang jeg var fyllesyk, og foreldrene mine ble rimelig skuffa over meg:( Er i grunnen litt skuffa over meg selv også, hadde virkelig ikke tenkt til å drikke så mye...Jeg spøy hele 4 ganger i løpet av natta/dagen i går:/ Så nå prøver jeg å unnsylde meg til foreldrene mine ved å ordne i huset. Har hittil støvsugd ganske mye, vaska klær og tatt oppvasken. Og så tenkte jeg kanskje å lage muffins og skrive et kort med "Unnskyld at jeg var så dum" eller noe lignende...Høres det veldig teit ut?? Åh, jeg vil virkelig at de skal få respekt for meg igjen...! Andre gode forslag til hva jeg kan gjøre?
nanya Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Hei:) Jeg skeia litt vel mye ut på nyttårsaften, og var rimelig dårlig i hele går...Dette var første gang jeg var fyllesyk, og foreldrene mine ble rimelig skuffa over meg:( Er i grunnen litt skuffa over meg selv også, hadde virkelig ikke tenkt til å drikke så mye...Jeg spøy hele 4 ganger i løpet av natta/dagen i går:/ Så nå prøver jeg å unnsylde meg til foreldrene mine ved å ordne i huset. Har hittil støvsugd ganske mye, vaska klær og tatt oppvasken. Og så tenkte jeg kanskje å lage muffins og skrive et kort med "Unnskyld at jeg var så dum" eller noe lignende...Høres det veldig teit ut?? Åh, jeg vil virkelig at de skal få respekt for meg igjen...! Andre gode forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg antar at du ikke er gammel nok til å drikke? Syns du bare burde prate med dem jeg, fortelle at du fikk i deg for mye alkohol og at du nå vet hvor grensen går, og dermed ikke kommer til å gjøre det igjen.
The Kitten Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hei:) Jeg skeia litt vel mye ut på nyttårsaften, og var rimelig dårlig i hele går...Dette var første gang jeg var fyllesyk, og foreldrene mine ble rimelig skuffa over meg:( Er i grunnen litt skuffa over meg selv også, hadde virkelig ikke tenkt til å drikke så mye...Jeg spøy hele 4 ganger i løpet av natta/dagen i går:/ Så nå prøver jeg å unnsylde meg til foreldrene mine ved å ordne i huset. Har hittil støvsugd ganske mye, vaska klær og tatt oppvasken. Og så tenkte jeg kanskje å lage muffins og skrive et kort med "Unnskyld at jeg var så dum" eller noe lignende...Høres det veldig teit ut?? Åh, jeg vil virkelig at de skal få respekt for meg igjen...! Andre gode forslag til hva jeg kan gjøre? Det viktigste du kan gjøre er å ikke gjenta det.
MissStiles Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg ble også litt nysgjerrig på hvor gammel du er.. Men antar også at du ikke er gammel nok til å drikke. Sett deg ned sammen med foreldrene dine og snakk med dem om dette. Jeg glemmer aldri når jeg kom hjem full første gang. Mamma synes det var morsomt og pappa synes det var flaut. De var sure på meg ganske lenge etterpå. Endret 2. januar 2009 av MissBradshaw
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jo jeg er faktisk 18, men de er ikke vant til at jeg drikker så mye. De andre gangene jeg har vært på fest har jeg bare vørt brisen...problemet i går var at jeg ikke orka å gjøre noe hele dagen siden jeg var kvalm, og i tillegg hadde vi besøk av tanta mi og kusina mi...og det syntes mamma var veldig synd.
Gjest vel.. Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Om du er 18 så... Si unskyld til dem og forklar at du (HELDIGVIS) ikke er så erfaren med alkohol, og at du ikke helt visste hvordan det ville bli å få for mye. Eller hvor mye du tåler. Og si at det ikke skal gjenta seg mer. Så tenker jeg det er greit jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå