Litavesla Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Mandag 5. januar begynner mitt nye og sunnere liv, og har tenkt å starte den med en rensekur. Har lest litt og synes Biodrain ser ut som en grei kur. Men er litt skeptisk til å holde meg borte fra rødt kjøtt. Nå er det ikke slik at jeg spiser rødt kjøtt hver dag, men en gang i ny og ne. Gjør dette noe for selve kuren? Hvordan er det med kjøttfarser? Hvitt kjøtt kan man vel spise?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har tatt denne kuren tre ganger og aldri holdt mg borte fra rødt kjøtt. Det er jo ikke slik at den ikke virker dersom du spiser rødt kjøtt. Det er det jeg liker med denne kuren, du er ikke nødt til å faste, kan stort sett spise det samme som vanlig, men det er selvfølgelig mest effektivt hvis man prøver å spise så sundt som mulig. Lykke til!
Gjest Gjest_flyndra_* Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hahaha, jeg leser "bruksanvisningen" til biodrain: "Spis mer grove kornprodukter og øk inntaket av fersk frukt og grønnsaker. Utrensingen fungerer også bedre dersom du reduserer forbruket av alkohol, kaffe, sukker, rødt kjøtt og fete matvarer. I tillegg vil det alltid være gunstig for kroppen hvis du beveger deg mer – blodsirkulasjonen og svetteproduksjonen stimuleres, og avfallsstoffene utskilles dermed lettere fra kroppen. " Jeg tror du fint kan drite i å kjøpe de pillene, og heller bare følge bruksanvisningen for en like bra effekt. Penger spart!
Litavesla Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Takk for svar til første gjest da skal jeg avgårde å kjøpe den. Blir nok litt rødt kjøtt tenker jeg, men med restriksjoner på sukker, fet mat og alkohol. Det må jeg jo uansett gjøre hvis jeg skal starte et nytt og bedre liv.
Annikken Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Hahaha, jeg leser "bruksanvisningen" til biodrain: "Spis mer grove kornprodukter og øk inntaket av fersk frukt og grønnsaker. Utrensingen fungerer også bedre dersom du reduserer forbruket av alkohol, kaffe, sukker, rødt kjøtt og fete matvarer. I tillegg vil det alltid være gunstig for kroppen hvis du beveger deg mer – blodsirkulasjonen og svetteproduksjonen stimuleres, og avfallsstoffene utskilles dermed lettere fra kroppen. " Jeg tror du fint kan drite i å kjøpe de pillene, og heller bare følge bruksanvisningen for en like bra effekt. Penger spart! KONGEKOMMENTAR! Er så enig, så enig!! Ts, spar penga dine du
Gjest Bolledeig Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Rensekurer har ikke noen som helst dokumentert effekt, men jeg ville absolutt anbefale de fleste å følge anvisningene som sto på pakken sånn ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå