Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Julegjest
Skrevet

Jeg trenger noen korte, klare råd på hvordan man lar være å ta kontakt med en venn man ikke lenger skal kontakte.

En hemmelig venn man ikke har plass til i livet, men stadig rydder plass til.

Nytt år, nå Må jeg la han ligge.

Hvordan klare å ikke sende den ene SMSèn som fører til den andre..som fører oss til inderlige møter og deilige klemmer..

Jenter på KG, hjelp meg.

God Nytt År.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid et valg, og vi er mennesker med vilje og mulighet til å handle deretter!

Bestem deg og gjør slik du vil og mener er rett! Hver eneste sms du sender er et bevisst valg, og det er også et valg å la være!!

Lykke til!

Skrevet

Det tok et sånt valg i desember. Det var ikke lett men jeg måtte bare fordi jeg kommer meg ikke videre i livet ved å ha kontakt med han. Det er en lang historie men samme det. Nå har jeg ikke snakket med han på 3 uker. Det er selvfølgelig ikke noe artig å ikke ha kontakt med han mer men det er for det beste.

Skrevet

Slett telefonnr. hans fra telefonen (og om du husker det utenat - prøv å glemme det ;)), slett ham fra msn om du har ham der, osv. Sørg for å være opptatt med andre ting, så du ikke tenker på ham hele tiden.

Skrevet
Slett telefonnr. hans fra telefonen (og om du husker det utenat - prøv å glemme det ;)), slett ham fra msn om du har ham der, osv. Sørg for å være opptatt med andre ting, så du ikke tenker på ham hele tiden.

Enig i denne. Slett ham fra alt som gjør det enkelt å ta kontakt med ham. To tastetrykk er dobbelt så krevende som ett ;) .

Skrevet

Det er veldig vanskelig å la være å kontakte personer man egentlig har bestemt seg for å holde seg unna.

Skriv en liste med alle grunnene til å ikke ringe. Ha den på mobilen og les den hvis du får lyst til å sende en melding eller ringe. Finn på ting. Hvis du har mye å gjøre er det mindre tid til å tenke på denne personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...