Gjest78 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Kan noen beskrive denne litt for meg? Har brukt ID før, og liker den egentlig veldig godt, bortsett fra at huden min ikke tåler den (klør, og får litt kviser). Har også prøvd Jane Iredale, den var altfor lite dekkende, i tillegg til at også denne inneholder litt bismuth. Hvordan er Laura Mercier i forhold til disse to? Hvor dekkende, hvor skinnende, og inneholder den bismuth?
onyx Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Ja, Laura Mercier inneholder bismuth, men jeg reagerer ikke på den slik som jeg reagerer på i.d. Jeg får også kløe av i.d, spesielt om huden blir varm, svett etc, men har ikke det problemet med L.M. Dekkevnen synes jeg er bra, jeg liker konsistensen godt og den er ikke så skinnende som i.d, men er heller ikke helt supermatt. Jeg synes også at fargene er bedre og holder seg finere utover dagen. i.d. har en tendens til å bli veldig grå og gusten etterhvert. Klart, det er jo veldig individuelt hva man liker, men jeg er veldig fornøyd med Laura Mercier.
Gjest78 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Om den inneholder litt bismuth er den utelukket med en gang dessverre. Mitt store problem er at jeg liker at foundation er skinnende, men tåler ikke bismuth, og det er vel ikke da mulig å finne en mineralsminke som passer. Så jeg får vel holde meg til min tidligere konklusjon, mineralsminke funker ikke for meg.
onyx Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Har du sjekket ut Lily Lolo foundation? De har jeg også likt godt og de inneholder ikke bismuth. Jeg er også bismuth sensitiv, men har funnet ut at mengden bismuth i produktet er avgjørende for hvorvidt jeg reagerer eller ikke. i.d reagerer jeg på, L.M. går helt fint.
Gjest78 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Har du sjekket ut Lily Lolo foundation? De har jeg også likt godt og de inneholder ikke bismuth. Jeg er også bismuth sensitiv, men har funnet ut at mengden bismuth i produktet er avgjørende for hvorvidt jeg reagerer eller ikke. i.d reagerer jeg på, L.M. går helt fint. Jane Iredale inneholder også bare litt bismuth, men jeg reagerer for mye på den til at jeg vil bruke det, så da vet jeg at bismuth er uaktuelt uansett. Har ikke prøvd Lily Lolo nei, hvordan er den?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Jane Iredale inneholder ikke Bismuth, de fjernet dette for en stund siden.
Gjest78 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jane Iredale inneholder ikke Bismuth, de fjernet dette for en stund siden. Mener at sist gang jeg leste ingrediensene på nett fant jeg at det inneholdt det, men fant det ikke nå. Alt jeg vet er at jeg klør av JI, så om det ikke inneholder bismuth vil det vel bety at det er enda mer huden min ikke tåler. Dårlig nytt isåfall, og enda større grunn til å holde meg unna mineralsminke. Endret 3. januar 2009 av Lady Lovelace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå