Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GuriJA
Skrevet

Hei..

Ok, dette er en ganske teit situasjon, men det er noe jeg lurer på så håper noen gidder å gi sin mening :sukk:

Jeg har en kjæreste, vi har ikke vært sammen lenge, 2 mnd ca.

Men jeg er veldig forelsket i han, og det virker som han er i meg også!

Greien er at jeg skulle låne hans telefon å sende en melding (min telefon var tom for batteri).

Jeg så da tildfeldigvis at han har flere meldinger fra 2 andre kvinner.

En hvor der stod nattakysser til deg på tema.

Jeg leste ikke meldingene, da jeg er så usikker på om det er frekt eller invandrer privatlivet ? Jeg ville ikke blitt sint, jeg føler aldri at jeg har hatt noe særlig hemmeligheter for noen så jeg er ikke så følsomt på sånt, men vet jo at det er mange som er det!

Hva ville du gjort, lest meldingene eller bare ignorert de, jeg er jo ganske sikker (håpfull) at han liker meg, og han ville vell ikke vært med noen andre når vi kun har vært sammen i ett par måneder ?

Skrevet

Forhåpentligvis er det gamle meldinger før din tid. Kanskje ego'et hans liker å ha slike meldinger på telefonen

Skrevet

....Eller det kan være en videresendingsmelding som venninen hans har sendt til mange, eller det kan være han er utro!

Uansett, det man ikke vet har man ikke vondt av!

Skrevet
Hei..

Ok, dette er en ganske teit situasjon, men det er noe jeg lurer på så håper noen gidder å gi sin mening :sukk:

Jeg har en kjæreste, vi har ikke vært sammen lenge, 2 mnd ca.

Men jeg er veldig forelsket i han, og det virker som han er i meg også!

Greien er at jeg skulle låne hans telefon å sende en melding (min telefon var tom for batteri).

Jeg så da tildfeldigvis at han har flere meldinger fra 2 andre kvinner.

En hvor der stod nattakysser til deg på tema.

Jeg leste ikke meldingene, da jeg er så usikker på om det er frekt eller invandrer privatlivet ? Jeg ville ikke blitt sint, jeg føler aldri at jeg har hatt noe særlig hemmeligheter for noen så jeg er ikke så følsomt på sånt, men vet jo at det er mange som er det!

Hva ville du gjort, lest meldingene eller bare ignorert de, jeg er jo ganske sikker (håpfull) at han liker meg, og han ville vell ikke vært med noen andre når vi kun har vært sammen i ett par måneder ?

Selvfølgelig er det frekt og invadering av hans (og avsendernes) privatliv å lese hans smser. Sms'er er private, og ikke noe du skal snoke i uten å spørre om lov.

Nattakyss er da temmelig uskyldig ;) Jeg både sender og får det av mine kamerater, selv om vi alle er i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...