Leanne Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg måtte ta ut min spiral for noen uker siden, da den skapte mye irritasjon.. så da gikk vi over til å bruke kondomer... Jeg har vel aldri brukt kondomer så veldig ofte - da jeg har vært i langvarige forhold med de jeg har hatt sex med... Er vel over 6 år siden jeg brukte kondom sist.... Nå har jeg fått en uvi og er sår/rød nedentil.. Har aldri vært mye plaget med uvi før.. og lurer på om det kan ha noen sammenheng med kondomene.. at jeg ikke tåler de??? noen som vet om man kan reagere på det..........
Amalie_85 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Man kan reagere på kondom ja. Men hvordan reaksjonen bruker å være vet jeg ikke. Men jeg har ei venninne som ikke kan bruke kondom.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har latexallergi, og blir rød og sår, noen ganger litt hoven av vanlig gummi. Har aldri fått en uvi av det tho, i alle fall ikke så vidt jeg vet. Jeg byttet til plastkondomer, og problemet var løst :D Zenith fra rfsu (finnes på apoteket, og på nett) er hittil favoritten. Verdt et forsøk?
Leanne Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har latexallergi, og blir rød og sår, noen ganger litt hoven av vanlig gummi. Har aldri fått en uvi av det tho, i alle fall ikke så vidt jeg vet. Jeg byttet til plastkondomer, og problemet var løst :D Zenith fra rfsu (finnes på apoteket, og på nett) er hittil favoritten. Verdt et forsøk? kanskje jeg skulle gått over til plastkondomer... takk for tipset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå