Gjest Gjest_USIKKER_* Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hva gjør man når man har tre gode venner, der to av de er sammen, en gutt og en jente.. Jeg var venn med alle tre men i sommer så brøt jeg og gutten,, vi kaller han Ole all kontakt. Ole og venninne 1, kaller hun Lise er sammen. Av han har jeg fått vite at Lise ( altså hans nåværende kjæreste) drev med den daværende kjæresten til venninne to, som vi kaller Eva. De hadde pause på det tidspunktet men de var sammen. Eva er bestevennen min, Lise er en veldig god venninne og jeg var bestevenn med hun i flere år. Får Eva vite om det her så vet jeg at vennskapet mellom Lise og hun er ødelagt, og de er også gode venner. Og får Lise vite at kjæresten hennes, Ole har sagt det til meg tror jeg hun også slår opp for han sverget at han aldri skulle si det til noen.. Men føler meg forferdelig at jeg vet at Lise drev på med kjæresten til Eva.. Hva skal jeg gjøre? Det er to år siden det her skjedde, men jeg synes det er utrolig dårlig gjort av Lise og gjør noe sånt, men jeg vil heller ikke at hele venninne gjengen skal bli splittet. Ole var også en veldig god venn av meg og han sa dette i fortrolighet til meg, og selv om vennskapet er over så vet jeg at han kommer til å hate meg hvis jeg sier noe... Så, hva skal jeg si og ikke si? Håper på hjelp!Ble innviklet det her, men håper noen skjønner hva jeg mener !
Pokahonta Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Hva gjør man når man har tre gode venner, der to av de er sammen, en gutt og en jente.. Jeg var venn med alle tre men i sommer så brøt jeg og gutten,, vi kaller han Ole all kontakt. Ole og venninne 1, kaller hun Lise er sammen. Av han har jeg fått vite at Lise ( altså hans nåværende kjæreste) drev med den daværende kjæresten til venninne to, som vi kaller Eva. De hadde pause på det tidspunktet men de var sammen. Eva er bestevennen min, Lise er en veldig god venninne og jeg var bestevenn med hun i flere år. Får Eva vite om det her så vet jeg at vennskapet mellom Lise og hun er ødelagt, og de er også gode venner. Og får Lise vite at kjæresten hennes, Ole har sagt det til meg tror jeg hun også slår opp for han sverget at han aldri skulle si det til noen.. Men føler meg forferdelig at jeg vet at Lise drev på med kjæresten til Eva.. Hva skal jeg gjøre? Det er to år siden det her skjedde, men jeg synes det er utrolig dårlig gjort av Lise og gjør noe sånt, men jeg vil heller ikke at hele venninne gjengen skal bli splittet. Ole var også en veldig god venn av meg og han sa dette i fortrolighet til meg, og selv om vennskapet er over så vet jeg at han kommer til å hate meg hvis jeg sier noe... Så, hva skal jeg si og ikke si? Håper på hjelp!Ble innviklet det her, men håper noen skjønner hva jeg mener ! Gikk litt i surr for meg her, med Eva, Lise og Ola. men fikk med meg at dette er to år siden og du har fått informasjon i fortrolighet. La folk leve sitt eget liv, mye vann har rent under broen på to år. None of your business!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå