Vraket Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg lurer på om det fins anti-rynkekremer for tidlig voksen hud? Jeg er 27 og undrer meg på når jeg skal begynne med ansiktskrem/øyenkrem...? Jeg har atopisk eksem og trenger gode produkter - bruker ingenting i dag. Hva gjør dere andre på min alder? Fins det egne produkter for vår alder?
Jean Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du kan skriva till mig om du vill ha bra råd. Gå in på min blogg så har du mail där på första sidan. Jag gillar inte indelningen som kosmetikaindustrin envisats med att bruka i termer "Antiage", "Produkter för ung hy" etc... All typ av cosmeceutisk hudvård är bra då den ger ett brett spektrum av problem, hjälp på samma gång. Det du främst ska tänka på om du vill skydda huden är att rengöra med glykolsyra två ggr/ dag. Den exfolierar och peelar även bort dött horn. Sedan en antioxidant i form av C-serum från medicinsk märke (de enda som använder fettlösligt c-derivat som huden kan ta upp). Ytterst och sist då solskydd minst spf 30 året om. Har du dessa tre, har du all chans i världen att se ut som 18 då du är 40. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Endret 4. januar 2009 av Jean
Jean Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Sorry, var lite snabb här.. Du skriver om atopiskt eksem. Inte syror i rengöring då så länge eksemet blommar. Hör av dig om du vill ha hjälp. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå