Gjest Gjest_Doris_* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hvordan kan man merke at forholdet til kompis/venninde er dårlig? Uten at blir nevnt noe.
Ethereal Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hvis man ikke trives i samværet med personen. Hvis ingen av partene tar kontakt lenger for å avtale å møtes / at man ikke snakker sammen. Hvis man hører fra andre venner at den bekjente har sagt negative ting om deg (denne skal man selvfølgelig være litt forsiktig med med tanke på at mye sladder ikke er sant).
Solange Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Hvis man irriterer seg mer enn man trives i selskapet til vedkommende. Hvis man ikke lengre har stort å snakke om.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Når det ikke føles naturlig å tilbringe tid sammen. Når det blir mer stress enn gøy å være sammen. Når ingen tar kontakt med hverandre. Jeg mister stadig vekk vennskap,gode venner jeg aldri hadde trodd jeg skulle miste. Men det skjer noe med vennskap når en har unger,jobb og familie. Noen vennskap overlever og andre dør. Helt naturlig.
Sekretæren Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Passiv aggressive folk. Slitsomt. Når de ikke lenger tar seg bryet med å konfrontere. Edit: Leif Endret 1. januar 2009 av Miss Shorty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå