Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så sinnsykt oppmerksomhets syk at jeg holder på å tilte... er bare 3 uker siden jeg gikk i fra samboeren. vi hadde vert sammen 3 år.. har møtt en ny som jeg vet er interesert i meg og.. kjenner han endel siden han er sjefen min, men ikkje på den måten... han gir meg oppmerksomhet når jeg er med ham å sånn. å med oppmerksomhet mener jeg ikkje roting eller sex, men uskyldig flørting å prating, men når jeg ikkje har møtt han på et par dager eller tilogmed bare en dag.. da blir jeg helt rar, skriver meldinger med han å om han ikkje svarer blir jeg skikkelig deppa... avogtil svarer han litt seint å da blir jeg nesten fornerma... føler meg teit når jeg tenker på det... føler meg skikkelig masete... vet ikkje helt ka eg ska gjør... klarte å la vær å skrive meld en hel dag å da skrev han: stille fra deg i dag går det greit? off... er jeg helt tragisk eller??? er det teit å ville ha oppmerksomhet fra han så mye???

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess_Peach
Skrevet (endret)

Hmm... Jeg har lest de to andre trådene dine her inne om bruddet med kjæresten din og om den nye fyren som du holder på med. Og det som kanskje slår meg umiddelbart er at du virker veldig usikker, og at du har lav selvtillit.

Jeg tror du burde prøve å jobbe litt mer med deg selv og selvfølelsen din, da vil du både få et bedre liv og et bedre og mindre komplisert forhold til andre. Det er nok heller ikke så lurt at du hopper inn i et nytt forhold omtrent før du har avsluttet det forrige, du hadde hatt godt av litt tid alene for å bli mer selvstendig og å se at livet kan være minst like verdifullt uten en kjæreste.

Det finnes så mange andre måter du kan få oppmerksomhet og bekreftelse på, men dette oppdager du ikke før du faktisk må klare deg selv og ikke støtte deg på menns anerkjennelse.

Ser at dette sikkert kan oppfattes litt "krasst", men jeg mener det absolutt ikke sånn! Mener bare at du vil få det mye bedre i fremtidige forhold og i livet ditt hvis du blir mindre usikker :)

Endret av Princess_Peach
Skrevet

eg va ikkje sånn før eg blei sammen med xen min... då bodde eg for meg sjøl å klarte meg fint... brydde meg aldri om ka folk sa eller tenkte om meg... hm... ikkje heilt bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...