Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sett at du tok taxi alene. Drosjesjåføren hadde lav musikk på i bilen, så lav at du hørte en fiselyd fra sjåførsetet. Sjåføren hostet og kremtet, og praten om løst og fast stilnet av. Lukten bredte seg i bilen, svak, men ingen tvil om hvor lukten kom fra.

Det var 5 minutter til du var fremme dit du skulle.

Hadde du bedt drosjesjåføren åpne vinduet, eller lidd i stillhet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lidd i stillhet

Det hadde jeg også.

Gjest Sativa
Skrevet

Hadde nok lidd i stillhet ja. Han fes sikkert ikke med vilje.

Skrevet

Lidd i stillhet. Bedre å sleppe en due enn å sprenge en tarm. Noen ganger går det bare ikke å holde inne lenger. Kan ikke være enkelt i visse yrker...

Skrevet

Lidd i stillhet..!

Skrevet

Åpnet vinduet på egen side "huff, kler meg alltid så varmt på vinteren. Greit når jeg er ute, men med en gang jeg kommer inn i en bil eller et hus så holder jeg på å smelte"

Skrevet
Sett at du tok taxi alene. Drosjesjåføren hadde lav musikk på i bilen, så lav at du hørte en fiselyd fra sjåførsetet. Sjåføren hostet og kremtet, og praten om løst og fast stilnet av. Lukten bredte seg i bilen, svak, men ingen tvil om hvor lukten kom fra.

Det var 5 minutter til du var fremme dit du skulle.

Hadde du bedt drosjesjåføren åpne vinduet, eller lidd i stillhet?

Dersom dette opplevdes svært plagsomt, må du ha krav på erstatning for tort og svie. Det er imidlertid fare for at du neppe får så høy erstatning. Kanskje kr 10000 - 20000 ville være et passelig beløp??

Skrevet
Dersom dette opplevdes svært plagsomt, må du ha krav på erstatning for tort og svie. Det er imidlertid fare for at du neppe får så høy erstatning. Kanskje kr 10000 - 20000 ville være et passelig beløp??

Drosjesjåfør eller?

Skrevet
Drosjesjåfør eller?

Passasjeren som ble utsatt for sjåførens ufinhet må ha krav på erstatning!

Skrevet

"Passasjeren som ble utsatt for sjåførens ufinhet må ha krav på erstatning."

Lett å si for de som jobber i yrker hvor de kan lukte som de vil uten at noen plages...noen dager er magen komplett umulig og noen dager kan man svette i bikini midtvinters...sikkert ikke hyggelig for de man må ogås men slett ikke hyggelig for den som lukter ufrvillig heller..

Gjest Langsyne
Skrevet

Hjelpe meg,da. Ville nok bare holdt munn, lidd i stillhet og sett den kjempe artige humoren i det :D

Gjest Gjest- Tina*
Skrevet

He, he.. hadde ikke sagt noe jeg..

Jeg slapp en fis en gang,da jeg skulle løfte opp gutten min... og da stod det masse folk rundt meg... jeg klarte bare ikke å la være.. så jeg sa til gutten min :

" Henrik da... fiser du?? :gjeiper: "

Han bare lo... og de andre lo også..

Godt ha noen å " skylde" på noen ganger.. hi.. hi..

Gjest Langsyne
Skrevet
He, he.. hadde ikke sagt noe jeg..

Jeg slapp en fis en gang,da jeg skulle løfte opp gutten min... og da stod det masse folk rundt meg... jeg klarte bare ikke å la være.. så jeg sa til gutten min :

" Henrik da... fiser du?? :gjeiper: "

Han bare lo... og de andre lo også..

Godt ha noen å " skylde" på noen ganger.. hi.. hi..

Mhm... Typen min skylder på katten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...