Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer stipendet og lån rett inn på konto i nå i januar eller må man igjennom samme greia som på jeg gjorde i høst med å få gjeldsbrev, sende det tilbake igjen og så vente før pengene kommer på konto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I høst skrev du under gjeldsbrev for begge semestere, så pengene kommer rett inn på konto, ja.

Skrevet

Hvis du er "normal" student skal det komme rett inn på konto, ja. Men f.eks. jeg som er utenlandsstudent må sende inn brev nå også :)

Skrevet

Husk å betal semesteravgiften først;) ellers kommer det ingen penger!

Skrevet

Kommer de 15. nå i januar også da ?

Skrevet

På "Dine sider" hos meg står det at pengene kommer inn 5. januar, altså førstkommende mandag.

Skrevet
Kommer stipendet og lån rett inn på konto i nå i januar eller må man igjennom samme greia som på jeg gjorde i høst med å få gjeldsbrev, sende det tilbake igjen og så vente før pengene kommer på konto?

Kommer de 15. nå i januar også da ?

Se her.

Skrevet

Fant ikke koden til mine sider i stad, men jeg har den nå! Der står det visst at de utbetales ved neste virkedag. I morgen altså. NICE :D

Gjest Gjest_Jan_*
Skrevet
Fant ikke koden til mine sider i stad, men jeg har den nå! Der står det visst at de utbetales ved neste virkedag. I morgen altså. NICE :D

neste virkedag? Kom ikke en dritt i dag... Andre som har fått?

Skrevet
neste virkedag? Kom ikke en dritt i dag... Andre som har fått?

Det er jo forskjellig fra søker til søker! Har du betalt semesteravgiften? Og har du meldt deg opp til eksamen for 2009? Dette må være registrert og rapportert til lånekassen før du får noe som helst ;)

Skrevet

Jeg er lærling uten krav på videregående opplæring, så de skal komme rett inn på konto. I fjor kom pengene 3. januar, og i år kan de ikke gjøre det da det er lørdag den 3. januar

Skrevet

Hvis du går på vanlig videregående skole får du nytt gjeldsbrev nå som du må skrive under på ja.

Alt står ganske tydelig her : http://lanekassen.no/templates/Page.aspx?id=9755#videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...