Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Kommer stipendet og lån rett inn på konto i nå i januar eller må man igjennom samme greia som på jeg gjorde i høst med å få gjeldsbrev, sende det tilbake igjen og så vente før pengene kommer på konto?
PecanPie Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 I høst skrev du under gjeldsbrev for begge semestere, så pengene kommer rett inn på konto, ja.
Pingting Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Hvis du er "normal" student skal det komme rett inn på konto, ja. Men f.eks. jeg som er utenlandsstudent må sende inn brev nå også
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Husk å betal semesteravgiften først;) ellers kommer det ingen penger!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 På "Dine sider" hos meg står det at pengene kommer inn 5. januar, altså førstkommende mandag.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Kommer stipendet og lån rett inn på konto i nå i januar eller må man igjennom samme greia som på jeg gjorde i høst med å få gjeldsbrev, sende det tilbake igjen og så vente før pengene kommer på konto? Kommer de 15. nå i januar også da ? Se her.
desperate Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Fant ikke koden til mine sider i stad, men jeg har den nå! Der står det visst at de utbetales ved neste virkedag. I morgen altså. NICE :D
Gjest Gjest_Jan_* Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Fant ikke koden til mine sider i stad, men jeg har den nå! Der står det visst at de utbetales ved neste virkedag. I morgen altså. NICE :D neste virkedag? Kom ikke en dritt i dag... Andre som har fått?
FoxyFish Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 neste virkedag? Kom ikke en dritt i dag... Andre som har fått? Det er jo forskjellig fra søker til søker! Har du betalt semesteravgiften? Og har du meldt deg opp til eksamen for 2009? Dette må være registrert og rapportert til lånekassen før du får noe som helst
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er lærling uten krav på videregående opplæring, så de skal komme rett inn på konto. I fjor kom pengene 3. januar, og i år kan de ikke gjøre det da det er lørdag den 3. januar
Skrika89 Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Kommer stipendet og lån rett inn på konto i nå i januar eller må man igjennom samme greia som på jeg gjorde i høst med å få gjeldsbrev, sende det tilbake igjen og så vente før pengene kommer på konto? Hvis du går på vanlig videregående skole får du nytt gjeldsbrev nå som du må skrive under på ja. Alt står ganske tydelig her : http://lanekassen.no/templates/Page.aspx?id=9755#videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå