Gå til innhold

Den perfekte ONS...

Pilten

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg, etter mye mas og fjas med forskjellige fyrer det siste året, endelig den optimale one night stand. Sexen var bra ( han var veldig lite egoistisk :happy: ) og vi ble liggende å snakke i sengen om felles interesser til langt utpå dagen. Men destod viktigere var det en ONS som ikke ender med at jeg blir såret, konstant bekymrer meg for hva han synes og om det kan bli noe mer, jeg kommer ikke til å kontakte fyren igjen og kommer aldri til å møte han mer. Jeg kom frem til noen kritiske suksessfaktorer jeg vil dele med dere andre single slik at dere kan dele min veldig tilfredsstillende opplevelse:

*Man bør helst ikke kjenne fyren fra før/kjenne venner eller bekjente av han, en fyr du aldri har møtt eller hørt om før er strålende

*Han bør ikke henge der du vanligvis liker å oppholde deg/bo langt unna deg

*Han må være ålreit å snakke med så man unngår pinlige stillheter når lyset slås på neste morgen

*Han bør vise deg mye positiv oppmerksomhet, få deg til å føle deg fantastisk og snakke masse med deg om ting dere begge er interessert i, samtidig som man må huske at dette kun er et engangstilfelle og ikke vil lede til noe mer

*Han må ha sengehumor, da fungerer alt som regel mye bedre

*Man bør ikke utveksle telefonnumre, ikke spør om etternavn, og ikke snok på Facebook-profilen hans

Happy hunting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i det, altid forlat ei dame i bedre humør enn når man ankom er mitt "mantra".

Samt aldri kiss&tell om det er noen man er bekjent med, det er respektfullt eller bare vanlig folkeskikk om man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det, altid forlat ei dame i bedre humør enn når man ankom er mitt "mantra".

Samt aldri kiss&tell om det er noen man er bekjent med, det er respektfullt eller bare vanlig folkeskikk om man vil.

Jeg synes det er til de grader FALSKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...