Gjest sverre Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg skal på salg når butikene åpner igjen i morgen. Jeg skal ha meg ny komfyr,så skal jeg se på kjøleskap. Jeg bor ca 4 km unna butikken. Hvor mye må jeg betale i frakt? Har ike bil selv,så noen må frakte det. Er det samme prisen for to ting? noen med erfaring fra de store kjedene?
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg fikk levert noe fra Lefdal denne uka og betalte 595kr for frakt. Vet ikke om det er samme pris for flere ting.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 da jeg bestilte fra lefdal/elkjop mener jeg det kostet 5-600 kt for første vare så 100 kr for hver ekstra.
tiedemannsteddy Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Er du rask i kjeften kan du nok prate deg til fri frakt, ellers varierer det fra sted til sted, med en gitt minstepris pr. kjede.
Susan Sto Helit Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Bestillte nettop to ting fra Elkjøp på nett. Kunne fått den ene raskere ved å hente selv i butikk, men det kostet ikke noe mer i frakt for to ting, så da ble det levert på døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå