Gjest Ethereal Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei, Jeg har alltid (dvs i fem-seks år) hatt veldig kort hår, men i det siste har jeg latt det vokse endel, og nå når vel de lengste lengdene i fronten meg nesten til nesetippen. Greit nok. Men jeg er IKKE typen til å ha langt hår; jeg har lite ansikt, og de fleste sier jeg er penere med kort hår. På fredag har jeg time hos frisøren, og jeg vurderer å klippe meg slik som Bertine Zetlitz, med korte sider og nakke, og lang front. Hva synes dere om den frisyren hun har for tida (ikke hanekam-versjonen, men den normale)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Kjempefin! Jeg ville også ha sånn, men frisøren ville ikke, så jeg endte opp med kjerring-look. Nå har jeg bytte frisør, og fåtte en fresh liten hanekam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Ville ikke? Hva slags frisør var det? Hanekam hadde jeg forøvrig i en eksperimentell fase i 2000, men gidder ikke lenger slike stunt. Mulig jeg begynner å bli kjedelig??? Uansett, det blir godt å få kortere hår i nakken og på sidene, et halvt års sparing er NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Det var hos Adam og Eva i Sandvika. Jeg har ikke åttitalls-hanekam, men litt á la det Gaute i Idol har, hvis du så det. Hvis jeg legger det ned, ligner det på Bertine sin sveis, bortsett fra at jeg har det langt i nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg hadde også den typen hanekam inntil for ett år siden, men nå vil jeg ha lengde på luggen. Forandring fryder, sies det.... Birger ettellerannet :oops: fra Adam&Eva klippet meg i en ganske eksperimentell frisyre før jul; mange ulike lengder og brune reflekser inni det svart(farged)e. Tok lang tid å bli kvitt de lengdene. Gleder meg til frisørtime! Hun jeg klipper meg hos, har utdanningen sin fra A&E, og er en mesterklipper. Aldri i livet om jeg går til frisøren på hjørnet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå