Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist...
Skrevet

De fleste år har jeg sendt melding til venner og godt kjente på nyttårsaften, litt tidlig på kvelden.. I år tenke jeg å ikke gjøre det og se hvor mange som sendte til meg.. Da jeg har sendt har jeg vel sendt til en ca 20 stk.. I år fikk jeg av fire stk :( Jeg feirer forøvrig nyttår med mine beste venner hver år så de sender jeg ikke til og de sender ikke til meg siden vi feirer dagen sammen..

Trodde jeg betydde mer for noen, men så feil kan man ta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange rundt meg som betyr mye for meg, men jeg sendte ikke en eneste SMS på nyttårsaften til annet enn foreldre/søsken + svar på de jeg selv fikk.

Tror ikke du skal måle egen verdi i venneflokken på denne måten!

Skrevet

Jeg pleier også sende ut en haug med sms på nyttårsaften eller 1.nyttårsdagen men gadd ikke det i år. Fikk ikke så mange da..

Skrevet

Jeg fikk to, og sendte ingen tilbake. Burde kanskje svart på de to men.... :klø: Det var sånn type samlemelding begge to. Bryr meg ikke noe om nyttårsmeldinger jeg :)

Gjest sms'r jeg ikke sente
Skrevet

Jeg sente heller ikke ut meldinger i går, og fikk bare noen få som jeg naturligvis ga respons på.

Faktisk så tenkte jeg ikke så mye på om jeg ikke fikk så mange - og hvis flere er som meg at de tenker på at mobilnettet blir overbelastet og ikke minst en dyr telefonregning - så er det ikke så rart at det ikke blir sent så mange "nyttårs-meldinger" til noen.

På en annen side så har facebook vært brukt aktivt for å ønske venner og bekjente et godt nyttår istedet.

Dessuten så kan man ønske venner godt nytt år noen dager nå fremover når man møter på dem igjen...

Tror ikke du trenger å tenke så veldig på det der..;)

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke problemet? Du var allerede sammen med dine beste venner, og så er du fortvilet over at du ikke fikk flere enn fire meldinger fra mer perifere bekjente? :klø: Det er da vel de ordentlig vennene dine som betyr noe, eller?

Er det dette Facebook gjør med oss, at vi fortviler om vi ikke har et visst antall overfladisk bekjente?

Endret av Vera Vinge
Gjest epletre.
Skrevet

Jeg pleier ikke sende nyttårsmeldinger selv. Det er fordi jeg vanligvis er i selskap med andre på nyttårsaften, og da ønsker jeg å fokusere på dem heller enn å skrive meldinger til andre. Derfor slo jeg mobilen på lydløs og puttet den i vesken. En annen i selskapet i går sendte og svarte på meldinger konstant, og det var nesten litt irriterende...

Jeg har mange gode venner, men av de få nyttårsmeldingene jeg fikk i natt, var mesteparten fra folk jeg sjeldent ser og som jeg ikke står så nær. Mange av disse meldingene er upersonlige hilsener som er blitt sendt til alle på telefonlisten.

Forstår at du synes det er litt kjipt, men prøv å ikke ta det til deg. Det er ikke de meldingene folk sender på nyttårsaften som betyr mest, heller de man får i hverdagen når det ikke er forventet at man "skal" sende en hilsen.

Godt nyttår til deg!

Skrevet (endret)

Nei, tror ikke det betyr særlig. Jeg pleier å sende, men sendte ingen i år, ble litt for mye styr rundt meg til at jeg tenkte på det. Svarte bare på de fra foreldrene mine og søsteren min, også ringte kjæresten min meg. :rødme: Det ble jeg utrolig glad for, for visste han var på fest med masse venner selv. Velger heller å være glad for det, enn lei meg for de som ikke hørte fra seg.

Tilbrakte kvelden med mange venner, men ikke med alle de nærmeste. Tenkte ikke noe på å sende ut meldinger, så det er vel sånn de andre tenkte. Ikke noe å ta seg nær av, tror jeg :)

Endret av breathless*
Skrevet

Det er jo mange som slenger inn nyttårsmeldingen i julemeldingen også. Skriver "god jul og godt nyttår", for å slippe og sende en melding til uken senere.

I tillegg til at det er mange som har det i nicket sitt på msn eller facebook, og derfor ikke gidder å sende ut noe fellesmelding.

Synes heller du skal sette pris på de meldingene du fikk! Ikke om å gjøre og få flest meldinger. Også kan det jo hende du får noen flere hilsener når du snakker med folk i dag :)

Godt nyttår! :klemmer:

Gjest Trist...
Skrevet
Jeg skjønner ikke problemet? Du var allerede sammen med dine beste venner, og så er du fortvilet over at du ikke fikk flere enn fire meldinger fra mer perifere bekjente? :klø: Det er da vel de ordentlig vennene dine som betyr noe, eller?

Er det dette Facebook gjør med oss, at vi fortviler om vi ikke har et visst antall overfladisk bekjente?

Ja, jeg er sammen med mine 2 beste venner med følge, men jeg har da andre venner, som ikke bare er bekjente... Og nei, facebook er jeg ikke på så det har ikke noe med saken å gjøre..

Jeg har ikke sagt jeg er fortvilet, bare lei meg.. Det er en viss forskjell på det..

Skrevet

Jeg legger ikke noe vekt på hvor mange meldinger jeg får. Men du er tydeligvis opptatt av å bety noe for mange. Nyttårsmeldinger har jo ikke så voldsom betydning. Det er bedre å bety kjempemye for noen få enn å bety litt for mange.

Gjest Betty89
Skrevet

Fikk ikke noen jeg... :( Bare en av min mor....

:lete:

Skrevet
Fikk ikke noen jeg... :( Bare en av min mor....

:lete:

Ntåååå...dakkal! :(

Gjest Betty89
Skrevet (endret)
Ntåååå...dakkal! :(

Var det ment sarkastisk eller som trøst =P?

Tar det som trøst jeg :) Takk!

Endret av Betty89
Skrevet

Sender aldri mld til andre på nyttårsaften pga syns d bare e tull:(

Skrevet

Jeg fikk ikke melding fra han jeg er betatt av.. Det var litt trist. Men hadde heller ikke forventet det, ettersom kontakten har dalt mellom oss i jula. Men en sms hadde gjort underverker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...