Gjest Mea Culpa Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har ikke bursdag i dag selv om det kan se saann ut. Noen ting maa man holde hemmelig!
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Mye mulig at om man ike oppgir noe så får man 1.1. som fødselsdato.. Lenge siden jeg registrerte meg så jeg husker ikke...
Gjest Tanita Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Det stemmer nok ikke helt for ifølge KG blir mange bare tre år idag og noen 100.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Det stemmer nok ikke helt for ifølge KG blir mange bare tre år idag og noen 100. Så fint at vi har et mangfoldig forum med plass til både ung og gammel.
Stillest vann Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Det var mange..... Kan det stemme? Hvis alle hadde registrert (korrekt) fødselsdato, så ville det ha vært over 55 medlemmer med bursdag hver dag i snitt (er det ikke over 20000 registrerte medlemmer?). Så 25 er ikke mye. Men man kan jo ikke stole på hva folk har registrert, da. Og de fleste har vel ikke registrert fødselsdato i det hele tatt...
Gjest Pupsilure Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har ikke registrert fødselsdato. Det pleier vel å være ca 2-3 stk hver dag, så 25 var mye ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå