SuperNova Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 I dag er det St.Hans-aften, men se på himmelen da, jenter. Bare regnskyer, jo. Det betyr at mine planer med å være ute og grille utgår... Hva skal dere gjøre/spise i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Er det St. Hans i dag? Jeg har jammen gått glipp av noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Her er det sol, håper det holder seg til i kveld. Vi skal ha noen venner på besøk, så dersom været ikke er bra griller vi ute og spiser inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Her er det sol' date=' håper det holder seg til i kveld.[/quote'] Takk skarr'u ha! Gni det inn. Det er vel ikke dårlig vær i hele landet. Men på Østlandet ser det stygt ut. Kanskje jeg skal dra til Tromsø i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Ja Kom på verandafest hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #6 Del Skrevet 23. juni 2003 Vi har stekepanne vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 23. juni 2003 #7 Del Skrevet 23. juni 2003 .....og vi har grill i steikeovnen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. juni 2003 #8 Del Skrevet 23. juni 2003 Bli'kke det samme med stekepanne da,Tusenfryd..... Jeg skulle også grille,men regnet høljer ned.. Nå er jeg sur! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juni 2003 Det blir liksom ikke det samme å ta grillspydene i stekeovnen eller-panna, nei. Tenkte kanskje jeg skulle ta reker i stedet, eller kanskje jeg går ut og spiser... Men aller mest frister det å besøke Ragnhild i Tromsø, det må være toppers der nå, med lyse netter og solskinn! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. juni 2003 #10 Del Skrevet 23. juni 2003 Vi nyter sola når vi har den, for å si det sånn! Er ikke hver dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #11 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg kan enten steke maten i stekepanne og nyte den etterpå og være glad for at jeg er så flink å lage nyyyyydelig mat. Vi kan kose oss med den mesn vi planlegger sommerferien og snakker sammen. Ellers så kan jeg slenge maten i panna og jafse den i meg mens jeg furter over drittværet sammen med mannen min som furter like flott som meg - mens vi ser på dårlig sommer-tv. Valget er egentlig mitt/vårt - gjett hva vi velger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2003 #12 Del Skrevet 23. juni 2003 Gå Tusenfryd Sånn skal det låte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 23. juni 2003 Valget er egentlig mitt/vårt - gjett hva vi velger? Jeg gjetter på syting og klaging. Det hadde i hvert fall jeg valgt, for det synes jeg er skikkelig kos. Og akkurat det jeg går inn for i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 23. juni 2003 #14 Del Skrevet 23. juni 2003 Enig, Tusenfryd, det viktigste er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. Og, joda, det pøser ned her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #15 Del Skrevet 23. juni 2003 Det bøtter ned - grillfesten selvsagt avlyst. Vi laget maten inne, spiste og koste oss og koste oss og koste oss... snart leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå