Gå til innhold

ARG! Jeg kan jo ikke grille i dag!

SuperNova

Anbefalte innlegg

I dag er det St.Hans-aften, men se på himmelen da, jenter. Bare regnskyer, jo. :grine: Det betyr at mine planer med å være ute og grille utgår...

Hva skal dere gjøre/spise i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det sol, håper det holder seg til i kveld. Vi skal ha noen venner på besøk, så dersom været ikke er bra griller vi ute og spiser inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sol' date=' håper det holder seg til i kveld.[/quote']

Takk skarr'u ha! Gni det inn.

Det er vel ikke dårlig vær i hele landet. Men på Østlandet ser det stygt ut. Kanskje jeg skal dra til Tromsø i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli'kke det samme med stekepanne da,Tusenfryd..... :roll:

Jeg skulle også grille,men regnet høljer ned..

Nå er jeg sur! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir liksom ikke det samme å ta grillspydene i stekeovnen eller-panna, nei.

Tenkte kanskje jeg skulle ta reker i stedet, eller kanskje jeg går ut og spiser...

Men aller mest frister det å besøke Ragnhild i Tromsø, det må være toppers der nå, med lyse netter og solskinn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan enten steke maten i stekepanne og nyte den etterpå og være glad for at jeg er så flink å lage nyyyyydelig mat. Vi kan kose oss med den mesn vi planlegger sommerferien og snakker sammen.

Ellers så kan jeg slenge maten i panna og jafse den i meg mens jeg furter over drittværet sammen med mannen min som furter like flott som meg - mens vi ser på dårlig sommer-tv.

Valget er egentlig mitt/vårt - gjett hva vi velger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valget er egentlig mitt/vårt - gjett hva vi velger?

Jeg gjetter på syting og klaging. Det hadde i hvert fall jeg valgt, for det synes jeg er skikkelig kos. Og akkurat det jeg går inn for i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, Tusenfryd, det viktigste er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det.

Og, joda, det pøser ned her også! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bøtter ned - grillfesten selvsagt avlyst. Vi laget maten inne, spiste og koste oss og koste oss og koste oss... snart leggetid :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...