Gjest Gjest_Heioghopp_* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har lyst på en rimelig liten bukett. Hvor mye må man regne med at det kommer på? HVor billig kan man få det?
Honey Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Det er store forskjeller fra butikk til butikk. Jeg har sjekket både butikker som tar fra 2500 kr og oppover og de som tar 1000/1500 kr avhengig om det er håndbundet eller i holder. Jeg er så heldig å kjenne ei som tidligere drev blomsterforretning og som kan binde. Derfor kjøper jeg bunter med store og fine roser + litt hjerteranke o.l. selv som hun skal lage en rund og ren bukett ut av. Regner med å bruke 700 kroner tilsammen for buketten. Hvis du ikke lager den selv eller kjenner noen som kan lage den rimelig, ville jeg forhørt meg litt rundt og sagt litt om hvor mye penger du har tenkt til å bruke slik at de kan komme med forslag over alternativer. Alternativt så finnes det mange steder som selger ganske fine gavebuketter som kan egne seg som brudebuketter. Finnes masse inspirasjon på nettet rundt omkring som kan gi deg tips til hvordan man binder enkle buketter selv også. Sjekk f.eks. denne siden her. Lykke til!
Store My Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Jeg kjøpte en enkel gavebukett, og den var veldig fin. betalte bare litt over 500 for den.
LilleMy28 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Vi betaler ca.kr.1500 for dråpeformet bukett og tre knapphulsblomster i hvite roser. Det blir muligens billigere dersom de får tak i norske roser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå