BimboBirgitte Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har ikke fylleangst i dag, for en gangs skyld! Nyttårsaften pleier som regel å være rimelig fuktig, men i år ble det akkurat passelig og jeg var hjemme i to-tiden. Det føles utrolig deilig! Så, for å føle meg enda bedre tenkte jeg at jeg kunne glede meg over andres fylleangst, så hvis du gjorde noe dumt igår (eller tror du kanskje gjorde noe dumt) så del i vei i denne tråden!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Selvfølgelig ikke. Denslags ble det slutt på da jeg for temmelig mange år siden rundet toogtyve. Litt mer fornuftig nå, og vet å kose meg uten at det får negative konsekvenser.
Teriyaki Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Gårdagen var en kjempebra feiring. Har ikke noe fylleangst.
Gjest Cathena Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Ikke noe fylleangst her, nei! Jeg valgte å være edru, men for en fin og koslig feiring!
The Kitten Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Jeg drikker ikke så mye at jeg får fylleangst.
Sulosi Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Ingen fyllenangst men har derimot trutna...havna på en skikkelig treig fest der det liksom skulle være liv så jeg gikk hjem litt over tolv. Hørte naboe satt i stampen så jeg tenkte jeg skulle gå bort, ta en drink og slå av en prat....4,5 timer senere går jeg opp av vannet....tror ikke jeg trenger flytende før utpå våren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå