Gå til innhold

Quick step laminat

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Holder på med oppussing av leilighet, og skal legge nytt gulv. Har ikke lyst til å bruke for mye penger på det, og synes Quick step gulv ser pent ut (har bare sett det i butikken). Noen som har erfaring med hvordan det blir i "real life", kvalitet osv? Hvilken tretype anbefaler dere? Jeg synes venetiansk valnøtt ser kjempefint ut!

Håper på litt hjelp...

www.quick-step.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid sverget til ekte parkett, men må innrømme at jeg vakler! Har lagt laminatgulv i hybelen, og det var skikkelig bra! Kjøpte et klikksystem som også kan klikkes fra hverandre igjen - det var veldig bra. Kostet ordinært 169 per kvm. De billigste klikk-laminatene har bare mothaker, ikke skikkelig klikksystem: Det betyr at når du har klikket dem på plass, så sitter de der. Ingen angremulighet! De skikkelige klikk-systemene kan du ta fra hverandre igjen, det er veldig praktisk når du legger laminatet: En liten skjevhet lar seg lett rette opp igjen! Anbefales.

Hvilket treslag er vel helt avhengig av din egen smak! Jeg har lagt eik og lønn, synes vel egentlig at eik ble best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har denne i 2. etasje og en litt lysere variant av denne på gjesterommet (lysere grå enn den i midten av bildet). Vi har også kjøpt lister i samme farge som den grå.

Utrolig lett å holde rent, enkelt å legge. Dessuten er det ganske dekorativt.

Har ikke hatt noen slags problemer med denne type laminat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har laminat på stua og på gjesterommet.

Er skikkelig fornøyd- men i stua, hvor laminaten har ligget i 4 år, er den flytende, og begynner og sprekke litt opp i skjøtene.

Det er ikke mye, så vidt du ser det om du ser nøye etter.

Vet ikke om det er laminaten eller han som la det som gjorde en ikke så alt for bra jobb....... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...