Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurer på hvor lang tid det gikk fra dere traff hverandre til dere forlovet dere?

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Skytte_*
Skrevet

9 mnd fra første gangen vi møttes, til ringen satt på fingeren... da hadde vi bodd sammen i 7 mnd, og oppdaget at vi skulle bli foreldre. Vi ønsket å være gifte foreldre for å sikre hverandres (og spesielt fars) rettigheter.

11 mnd senere giftet vi oss.

Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

1 år.

barn 2 år etter det igjen.

Skrevet

ca 1år etter vi ble sammen seriøst.... ingen barn ennå... tihi...

Gjest til trådstarter
Skrevet

Etter halvannet år. Altfor tidlig.

Gjest NiChia
Skrevet

2 år etter at vi ble kjent, 1 år etter at vi ble kjærester.

Skrevet

Vi ble kjent som 15 åringer, kjærester som 18 åringer, forlovet som 19 åringer, gift som 24 åringer og nå er vi 27 og skal bli foreldre :)

Skrevet

Det tok 6,5 år. Ikke fordi vi ikke "klarte å bestemme oss", men fordi jeg var så ung at noe annet ville blitt litt teit ;)

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

Etter 4 mnd..giftet oss 1 år etter :)

Gjest Betty89
Skrevet
Vi ble kjent som 15 åringer, kjærester som 18 åringer, forlovet som 19 åringer, gift som 24 åringer og nå er vi 27 og skal bli foreldre :)

Så bra :D! Kjekt at kjærester holder fra de er unge :) Traff selv min når jeg var 16..

Gjest Forlovet
Skrevet

Vi forlovet oss etter 1 år på dagen:)

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

Etter 7,5 år. Gifter oss straks, 9 år etter at vi ble sammen. Hvorfor stresse? Er snart 30.

Skrevet

Høres jo helt perfekt ut, gid det hadde skjedd meg også...begynner nesten å gråte her...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...