Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #1 Del Skrevet 1. januar 2009 Trenger virkelig noen råd her, det har seg nemmelig slik at jeg har fått en invitasjon på en date, men er ganske uerfaren og lurer på når det er vanlig/greit å kysse for første gang og hvor lenge en bør vente før en har sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Del Skrevet 1. januar 2009 Så lenge du er usikker på dette, betyr det at du må vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #3 Del Skrevet 1. januar 2009 Så lenge du er usikker på dette, betyr det at du må vente. nei, ikke nødvendigvis! Kan hende jeg er klar, men føler at det forventes at jeg drøyer det litt med vilje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. januar 2009 #4 Del Skrevet 1. januar 2009 jeg har ingen regler for slikt, om jeg er på date med en og det føles naturlig å kysse, så kysser vi. Om det ikke føles naturlig å kysse, lar vi være. Det samme gjelder med sex, selv om jeg der foretrekker å vente til jeg vet LITT mer om fyren en bare en første date. Likevel, ingen regler, det skjer når det føles naturlig og rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. januar 2009 #5 Del Skrevet 1. januar 2009 jeg har ingen regler for slikt, om jeg er på date med en og det føles naturlig å kysse, så kysser vi. Om det ikke føles naturlig å kysse, lar vi være. Det samme gjelder med sex, selv om jeg der foretrekker å vente til jeg vet LITT mer om fyren en bare en første date. Likevel, ingen regler, det skjer når det føles naturlig og rett. Enig med Aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #6 Del Skrevet 1. januar 2009 jeg har ingen regler for slikt, om jeg er på date med en og det føles naturlig å kysse, så kysser vi. Om det ikke føles naturlig å kysse, lar vi være. Det samme gjelder med sex, selv om jeg der foretrekker å vente til jeg vet LITT mer om fyren en bare en første date. Likevel, ingen regler, det skjer når det føles naturlig og rett. Helt enig! Bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. januar 2009 #7 Del Skrevet 1. januar 2009 MIN "regel" for meg selv som jeg pleier å følge er at det er helt greit å kysse på første date, men ikke sex. det er fordi jeg vet at ikke jeg er klar for å ha sex med noen etter en kveld. men kysse vil jeg gjerne (Om jeg liker han selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå