Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 hei Er det noen her som har noen oppmuntrende ord til oss? Jeg fikk satt inn ett 4 delt egg 21. des. (icsi)Er idag på rugedag 11, og testet negativt. Er det fremdeles håp for graviditet? Jeg synes alle får positiv test sååå tidlig, mange allerede på RG 9. noen her som har testet negativt først og senere fått positiv test? håper noen kan svare meg?
Lillie Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Rugedag 11 er for tidlig for noen å teste. Jeg mener jeg testa på rugedag 14, og da var streken så svak at jeg ikke var helt 100 % sikker på om jeg virkelig var gravid. Hadde jeg testa før hadde jeg neppe fått utslag. Lykke til, så lenge tanta holder seg borte er det alltid håp!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Tusen takk for svar Jeg klarer ikke å tenke på annet. Jeg har alle mulige symptomer på at mensen er i annmars, men ingen tante ennå...Håper...
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg er nok ikke den rett til å svare siden jeg måtte inn på sykehuset og ta blodprøve på rugedag 10. Da får de vel mer nøyaktige resultater, og jeg ville kanskje fått negativ test hjemme. Hadde jeg skullet teste hjemme ville jeg ventet til dag 14 eller mer for å teste for å være sikker.... Jeg mener absolutt du kan få en positiv test om noen dager selv omd en var negativ i dag
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Vet ikke helt om jeg heller er rette personen til å si noe her. Ifht vanlig graviditet tar man ikke test før det har gått 11 dager, ikke alle tester slår ut så tidlig. Tror ikke jeg ville ha vært så negativ før det har gått 14 dager, da bør testen slå ut positiv om du er gravid. Lykke til
Harlekin Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Jeg testet svakt positivt på dag 12. Det er ganske uvanlig å teste positivt på dag 9 (det er kanskje derfor vi hører fra dem som gjør det;-)), og det er absolutt ikke verd å gi opp håpet før dag 14-15. Blodprøven min på sykehuset ble tatt på dag 15.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Jeg testet klart positivt på dag 13. Alle symptomene kjentes ut som om mensen skulle komme, jeg var helt sikker på at også dette forsøket var gått i vasken, så det er fortsatt håp for deg. Lykke til!
malla77 Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Jeg testet negativt på dag 8,10,11 og 13 men testet positivt på dag 14 forrige gang vi hadde IVF. Denne gangen når vi skal ha søsken forsøk så skal jeg ikke teste før blodprøven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå