Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 hva skal jeg gjøre vi er likte sta og virker veldig dum synes jeg?
vilja Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Du må nok skrive litt mer. Vanskelig å svare ut i fra en enkelt linje. Du er kanskje nyinflyttet til Norge? Det virker slik på setningsoppbygningen din, derfor er det noen som ikke forstår spørsmålet ditt.
Gjest Gjest_ping_* Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Liv, det jeg tror Jade mener er at ditt "spørsmål" var dårlig formulert og dermed umulig å gi et ordentlig svar på. Hva er det du spør om? Om dere virker dumme siden dere krangler? Om du skal synes at dere er dumme som krangler? Eller sier du at du synes det er dumt at dere krangler og spør om hva dere skal gjøre? Ikke for å være vanskelig, men om du leser en del av de spørsmålene som kommer på forumet her, kan det faktisk være hvilken som helst av de tre alternativene. Du bør kanskje også komme med litt mer info. Alle krangler...
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Liv, det jeg tror Jade mener er at ditt "spørsmål" var dårlig formulert og dermed umulig å gi et ordentlig svar på. Hva er det du spør om? Om dere virker dumme siden dere krangler? Om du skal synes at dere er dumme som krangler? Eller sier du at du synes det er dumt at dere krangler og spør om hva dere skal gjøre? Ikke for å være vanskelig, men om du leser en del av de spørsmålene som kommer på forumet her, kan det faktisk være hvilken som helst av de tre alternativene. Du bør kanskje også komme med litt mer info. Alle krangler... Det er at jeg og min samboer krangler og kalle hverandre stygge ord,at føler jeg at alt er min feil.Da føler jeg må be om unskylling,men ikke han min samboer
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Det er at jeg og min samboer krangler og kalle hverandre stygge ord,at føler jeg at alt er min feil.Da føler jeg må be om unskylling,men ikke han min samboer Du må jo skjønne at det er helt umulig for andre å kommentere det du skriver? Mener du at det bare er du som ber om unnskyldning, når dere begge har skylda? :klø:
Gjest Gjest_billy_* Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Jeg kranglet med typen min i går. Er jeg dum ? Det er jo ingen som kan svare før du utdyper deg..
Jade Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Det er at jeg og min samboer krangler og kalle hverandre stygge ord,at føler jeg at alt er min feil.Da føler jeg må be om unskylling,men ikke han min samboer Ja, hvis det er din feil at dere krangler (som du selv sier), så høres det ganske logisk ut at det er du som sier unnskyld? Beklager hvis jeg har misforstått problemstillingen, men dette var det eneste jeg klarte å få ut av denne tråden.
vilja Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Om begge kaller hverandre stygge ting, så må begge si unnskyld til hverandre i min lille verden. Endret 1. januar 2009 av vilja
Jade Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Mitt utsagn var basert ene og alene på at TS sa at det var hennes feil.
Gjest Bond Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå