Gjest Gjest_jojo_* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hei ! Jeg er en sykepleier og lurte på hvor man kan få tak i fint utstyr til sykepleiere foreksempel fine klokker med farger?
Gjest Gjest_tessa_* Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei Jojo! En bra side for helsearbeidere er vaktrommet.no !! Der har de fine klokker i mange forskjellige farger. Ta en titt der. anbefales.
Rampolina Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 www.healthworkers.com Prøv å google søsterur..
Lyra Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Hvis du googler nurses watch kommer det opp masse fint. Jeg har en fin klokke med Tussi på, er mange som syns den er festlig, jeg er sykepleierstudent. Men husker dessverre ikke hvor jeg kjøpte den. Fant denne siden, der var det mye moro
babord Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Hei! Ikke for å gå off topic, men ble så nyskjerrig: Hvorfor finnes det egne klokker for sykepleiere? Og hva er spesielt med disse klokkene?
Drua Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hei! Ikke for å gå off topic, men ble så nyskjerrig: Hvorfor finnes det egne klokker for sykepleiere? Og hva er spesielt med disse klokkene? Søsterur er klokker til å henge på uniformen, så man slipper å ha dem rundt håndleddet. Praktisk og mye mer hygienisk, da vi vasker og spriter oss på hendene og oppover armene sånn cirka hele tiden. Endret 1. januar 2009 av Drua
Lyra Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Sykepleiere skal ikke gå med armbåndsur, skal heller ikke gå med smykker, ringer eller øredobber av hygieniske årsaker. Sykepleierklokker er klokker som vi kan feste på uniformen, urskiva er opp ned så vi kan se på dem ovenfra. Veeeldig pjaktisk
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Søsterur er klokker til å henge på uniformen, så man slipper å ha dem rundt håndleddet. Praktisk og mye mer hygienisk, da vi vasker og spriter oss på hendene og oppover armene sånn cirka hele tiden. Sykepleiere skal ikke gå med armbåndsur, skal heller ikke gå med smykker, ringer eller øredobber av hygieniske årsaker. Sykepleierklokker er klokker som vi kan feste på uniformen, urskiva er opp ned så vi kan se på dem ovenfra. Veeeldig pjaktisk Dette gjelder selvsasgt også for hjelpepleiere og assistenter.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Hvis du googler nurses watch kommer det opp masse fint. Jeg har en fin klokke med Tussi på, er mange som syns den er festlig, jeg er sykepleierstudent. Men husker dessverre ikke hvor jeg kjøpte den. Fant denne siden, der var det mye moro Jeg bestilte søsterur med nussi på, kjempe søt var den!!
Gjest nurse01 Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har bestilt en klokke på denne nettsiden. Der har de mange forskjellige klokker, noen i gummi i masse farger. Jeg bestilte en rosa gummi klokke. Jeg er veldig fornøyd, og i tillegg var den ganske billig i forhold til andre steder :gjeiper:
Humlen Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Ebay.com Der er det mange som så og si er gratis, og du betaler kun porto på 30-40 kroner. Søk på nurse watch 1
Humlen Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Ebay.com Der er det mange som så og si er gratis, og du betaler kun porto på 30-40 kroner. Søk på nurse watch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå