Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse pillene og kan fortelle noe om et evt. resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lika gärna lägga pengarna på BRA kosttillskott istället.

Substanser som är bra för huden och bromsar åldrande:

-Antioxidanter samt zink

-Alla Omega-fetter, dvs de essentiella fettsyrorna

-Folsyra

-Tocopherol (E-vitamin)

-Speciellt B5

-Stora mängder C-vitamin

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei!

I en overskrift i annonsen står det: “Kliniske studier i Norge viste forbløffende resultater“. I første avsnitt under denne overskriften står det: “For å bevise Dermasee sin effektive virkning, støttet vi oss på vitenskapelige studier og kliniske tester.†Deretter vises det til en liten enkeltstudie. Først må jeg spørre hvorfor de først sier at det er gjort flere vitenskapelige studier og kliniske tester, når det vitterlig bare er gjort en enkelt? Er ikke dette å villede kunder?

“Så oppsiktsvekkende var dette resultatet at den kliniske studien ble publisert i det anerkjente vitenskapelige legetidsskriftet International Journal of Medical Research.†Men dette tidsskriftet publiserer ikke studier de finner oppsiktsvekkende på eget initiativ. Tvert i mot betaler studiens forfattere for å få publisert sine resultater i tidsskriftet. Hvem som helst kan altså få publisert sin studie, så lenge den er innenfor JIMR sine retningslinjer og passerer peer-reviewing.

Jeg har ikke noe grunnlag for å hevde at Dermavito ikke fungerer som lovet , men det er ikke poenget. Poenget er at Dermasee på ingen måte har noe legitimt grunnlag for å hevde at produktet virker som lovet. De har ikke noe grunnlag for å si at det finnes vitenskapelige bevis, og heller ikke for at det finnes et flertall av studier som bekrefter Dr Thoms resultater.

Jeg anser derfor markedsføringen som grovt villedende og håper at dere ikke lar dere lure av reklamens makt.

Innlegget redigert. Se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kunne også vært interessert i å vite hvis noen har noen erfaring å dele ;)

• 3 måneder senere...
Gjest rynka
Skrevet
Jeg kunne også vært interessert i å vite hvis noen har noen erfaring å dele ;)

Hei, litt sent svar, men jeg har prøvd Dermavito i 6 mnd nå, og synes faktisk at det hjelper! Rynker rundt munnen har blitt nesten helt borte (men man ser ikke resultater før det har gått noen mnd), og selv de dypeste rynkene i pannen har blitt noe svakere.

Er litt i tvil om jeg skal fortsette med disse pillene, men tror nok jeg gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei, litt sent svar, men jeg har prøvd Dermavito i 6 mnd nå, og synes faktisk at det hjelper! Rynker rundt munnen har blitt nesten helt borte (men man ser ikke resultater før det har gått noen mnd), og selv de dypeste rynkene i pannen har blitt noe svakere.

Er litt i tvil om jeg skal fortsette med disse pillene, men tror nok jeg gjør det.

tro kan flytte fjell ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skal ikke si for sikkert at det er de samme pillene, men jeg er nesten sikker på at Dermavito nå har fått nytt navn, Dermasee. Jeg får stadig reklamer for det ene og det andre, det ser ut som det er det samme produktet.

Gjest Gjest
Skrevet

hvis dere søker på det på nettet, så vil dere se det er fra Nuform. og hvis du søker litt på det, så skjønner du at dette bare er tull.

tror du virkelig at nuform har funnet mirakelkur på slankepiller og rynkepiller. og rynkepiller?!?!? det hele sier jo seg selv.

er en tråd her om nuform, det er bare svindel! jeg har vært borti dette selv, så jeg fraråder alle på det sterkeste å innlede noen form for kontakt med nuform!

til og med forbrukerombudet har nå satt foten ned fordi de ikke har noen beviser for at disse produktene fungerer. + villedene informasjon på nettsiden. det er synd at vg annonserer for dette.

ta en titt her

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_anne_*
Skrevet
Jeg skal ikke si for sikkert at det er de samme pillene, men jeg er nesten sikker på at Dermavito nå har fått nytt navn, Dermasee. Jeg får stadig reklamer for det ene og det andre, det ser ut som det er det samme produktet.

Det stemmer nok det.Dermasee heter det,og jeg var dum nok til å bestille.

De reklamerer med gratis prøvepakke på 30 dager,men den kostet kr.149,-

Etter noen dager ble jeg plaget med kvalme og vondt i magen,og det varte til jeg stoppet med tab.Skulle prøve å avbestille hovedpakken,men nei,det gikk ikke.Det var /er kun prøvepakken man kan avbestille!!Tenk,hvordan skal man da kunne prøve et produkt?.....så,jeg får krav fra gothia finans med krav om å betale ellers!?Har kontaktet en person hos fbi,men har ikke fått respons ennå.Glemte å si at hovedforsendelsen på en seksmnd.kur har blitt sendt til meg to ganger.Begge ganger har posten sendt den i retur pålydende nektes mottatt.Så her sitter jeg uten pakke,som er helt greit da jeg reagerte negativt på tablettene,men det bør man ha lege-erklering på visst nok,men blir tvunget

til å bet.

Gjest Gjest_Laila_*
Skrevet
Det stemmer nok det.Dermasee heter det,og jeg var dum nok til å bestille.

De reklamerer med gratis prøvepakke på 30 dager,men den kostet kr.149,-

Etter noen dager ble jeg plaget med kvalme og vondt i magen,og det varte til jeg stoppet med tab.Skulle prøve å avbestille hovedpakken,men nei,det gikk ikke.Det var /er kun prøvepakken man kan avbestille!!Tenk,hvordan skal man da kunne prøve et produkt?.....så,jeg får krav fra gothia finans med krav om å betale ellers!?Har kontaktet en person hos fbi,men har ikke fått respons ennå.Glemte å si at hovedforsendelsen på en seksmnd.kur har blitt sendt til meg to ganger.Begge ganger har posten sendt den i retur pålydende nektes mottatt.Så her sitter jeg uten pakke,som er helt greit da jeg reagerte negativt på tablettene,men det bør man ha lege-erklering på visst nok,men blir tvunget

til å bet.

Din historie stemmer helt overens med min. Jeg fikk samme symptomer som deg, kvalme og smerter i magen, men fikk ikke avbestille hovedpakken. Sitter igjen med en bunke regninger for 5 måneders bruk, men har som deg latt posten sende pakken i retur. Nuform viser ingen nåde. Skulle ønske rette myndigheter tok en nermere titt på dette firmaet...

Skrevet (endret)
Din historie stemmer helt overens med min. Jeg fikk samme symptomer som deg, kvalme og smerter i magen, men fikk ikke avbestille hovedpakken. Sitter igjen med en bunke regninger for 5 måneders bruk, men har som deg latt posten sende pakken i retur. Nuform viser ingen nåde. Skulle ønske rette myndigheter tok en nermere titt på dette firmaet...

Oj,ja da er vi flere med bivirkninger,for jeg også ble uvel når jeg brukte disse tablettene,pluss at jeg fikk kløe over hele kroppen....Så jeg har et skap med maange slike tablett-bokser stående... :sjenert:

Endret av alicia2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...